VERWACHTE apps: waar wacht jij op..? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Ik steek deze gewoon bij mijn blazwijzer. Ps;je kan trouwens zelf een app van hattrick maken via je iphone,ik ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik veronderstel je wel weet hoe het moet . Op deze manier lukt dat heel goed vind ik,tis een gewoonte. Mijn ploeg instellen doe ik toch nog altijd het liefste op een grote computer.Ik gebruik hattrick vooral als ik niet thuis ben om te kijken voor hoeveel mijn spelers aan het aflopen zijn of om mijn match te volgen of eventueel mocht ik dan toch iets verkeerds hebben gedaan bij mijn opstelling ik het nog kan rechttrekken dan. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Last.fm zou ik graag zien.
Helaas alleen nog maar in UK of US te verkrijgen. |
|
|||
|
|||
IK wacht op NOVA. Het ziet er erg goed uit, en natuurlijk is het weer van gameloft
|
|
|||
|
|||
Wijngids 2010 en die is net uit
|
|
||||
|
||||
Nova en GTA chinatown wars.
Ook Nfs shift ziet er veelbelovend uit. |
|
|||
|
|||
Settlers wacht ik nu dus op. Als het goed is deze maand!
|
|
|||
|
|||
Financial Times Duitsland ? (FTD - your iPhone offline reader for the FTD)
|
|
|||
|
|||
een app van topgear lijkt mij wel wat...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wacht op:
- File-Flits: geeft je de verkeersituatie + files en flitspalen op je route van A naar B - Trein België: de app Trein bestaat al maar de Hollanders zijn de Belgen blijkbaar voor... - NFS Shift: NFS Underground reeds uitgespeeld, zalig spel! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Need For Speed Shift voor de Xbox is niet zo goed, dus hopelijk op de iPhone beter! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zou heel graag een Nederlandse versie van 2Across willen.
|
Labels |
release, releasedatum, releases, verwacht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar ga jij je iPad voor gebruiken? | matsoft | iPad algemeen | 27 | 04-10-11 20:22 |
Waar koop jij je iPad? | jamy015 | iPad algemeen | 29 | 31-07-10 19:02 |
Video: Waar kijk jij naar op je iPhone? | Maartbaart | Muziek, foto & video | 43 | 31-12-08 23:41 |
Apps waar jij niet meer zonder kan? | Soulplayer | Jailbreak apps en thema's | 2 | 13-05-08 17:45 |
|
|