VERWACHTE apps: waar wacht jij op..? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil een app zodat je je muziek draadloos kan afspelen via de airport express, en dit niet via remote via itunes op je mac ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik wil een app zodat je je muziek draadloos kan afspelen via de airport express, en dit niet via remote via itunes op je mac moet doen
|
|
|
|||
|
|||
ik wacht op
Lumines Command and Conquer GTA Chinatown wars 9292 ov App lijken me stuk voor stuk toppers |
|
|||
|
|||
Ik wacht nog steeds op Bookworm!!!
Deze is nu in het Engels in de App Store, maar niet in het NL Baal hier zooo ontzettend van. |
|
|||
|
|||
shrek kart
|
|
||||
|
||||
Ik hoop nog steeds op het toelaten van een fatsoenlijke Commodore 64 emulator waarin ik mijn eigen PRG en D64 bestanden kan gebruiken, dus niet zo'n ding met een paar fixed spelletjes standaard.
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand een idee hoe het komt dungeon hunter niet meer in de itunes store staat?
Ik heb deze game nochthans kunnen downloaden en gisteren nog gespeeld,topgame,beste game op de iphone. |
|
||||
|
||||
ik heb hem ook
maar idd nu ik kijk staat hij er niet meer in. Misschien vanwege een rechtenkwestie of iets dergelijks . het zal maar zoiets zijn;p
|
||||
|
||||
Wat apps die gebruik maken van Augmented Reality. Zoals die app op de frontpage over Winkels en niet te vergeten de Bus/Trein app.
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik zal er wel aanuit geraken zenne. Tis allesins een topgame he,echt super. |
|
||||
|
||||
Dungeon Hunter is uit de store gehaald omdat die halver wegen vastloopt bij de forge en de in-game music player is bugged. Gameloft werkt op dit moment aan een rerelease.
On-topic: Ik zit te wachten op: GTA: Chinatown Wars Command & Conquer Rolando 3 Hardgore Nova Eliminate Need for Speed: Shift en updates van: Minigore Dungeon Hunter |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
een soort football manager zou wel leuk zijn.
ben nu helemaal verslaafd aan football manager 09 |
|
|||
|
|||
Ik wil een app waarbij je een boodschappen lijstje kan maken en dat hij dan zegt bij welke supermarkt het totaal het goedkoopste is, en hoeveel het scheelt
|
|
||||
|
||||
Ik zou wel graag een goed werkende app willen die het batterij niveau in de gaten houdt...
Nee, nee.... niet zoals de velen die er al zijn...maar eentje die (gewoon, zoals bij alle andere gewone phones) een toontje geeft als het batterijniveau te laag is. Lijk me toch niet zo moeilijk... toch heb ik er nog nooit eentje gevonden... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ik wacht op grooveshark, beetje zelfde als spotify maar dan wereldwijd beschikbaar
|
|
|||
|
|||
ja, maar dat kun je verder niet aanpassen en alleen de 3gs laat standaard procenten zien in de menubalk..
|
|
||||
|
||||
Zit te wachten op:
-Command and conquer -Nova (!) -33rd division Weet iemand releasedates? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Is dat zo??? Vertel... ik heb namelijk nog niet zo lang een iPhone... Geeft ie dan ook een geluidsignaal??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas geen geluidje maar als je bv met je iphone bezig bent of games aan het spelen bent, terwijl je de game aan het spelen bent dan stopt deze en gaat de melding tevoorschijn komen van 10-20% snap je? |
Labels |
release, releasedatum, releases, verwacht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar ga jij je iPad voor gebruiken? | matsoft | iPad algemeen | 27 | 04-10-11 20:22 |
Waar koop jij je iPad? | jamy015 | iPad algemeen | 29 | 31-07-10 19:02 |
Video: Waar kijk jij naar op je iPhone? | Maartbaart | Muziek, foto & video | 43 | 31-12-08 23:41 |
Apps waar jij niet meer zonder kan? | Soulplayer | Jailbreak apps en thema's | 2 | 13-05-08 17:45 |
|
|