Tweaks 2.0 TestTopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor wie mee wil testen stel ik hier enkele .plist bestanden beschikbaar. Het doel hiervoor is om feedback te krijgen voor de definitieve versie die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Tweaks 2.0 TestTopic
Voor wie mee wil testen stel ik hier enkele .plist bestanden beschikbaar.
Het doel hiervoor is om feedback te krijgen voor de definitieve versie die je zometeen gewoon via de installer van de ifoneguide kunt installeren. Als je niet weet wat .plist bestanden zijn vooral niet proberen De bestanden moet je plaatsen in de preferences.app, de huidige wellicht even veiligstellen.....
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zeker ff testen
|
||||
|
||||
Testen altijd
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dit blijft bij mij goed staan, kan voorlopig niet vinden dat niet zou werken.
|
|
||||
|
||||
Ik heb er ook geen problemen mee
|
|
|||
|
|||
so far so good. het werkt prima. ik neem aan dat we hier ook onze suggesties kunnen/mogen plaatsen?
- fake time (optie is blank *is ook alpha) - fake provider? - kb2 (autocorrectie) - 'call forwarding' pop-up aan/uit? zou mooi zijn als dit uit zou groeien tot een meest volledige 'tweak tab' onder settings waar je alles kan vinden (ipv allemaal losse tweaks die je via installer één voor één installeert) |
|
||||
|
||||
Werkt bij mij ook goed, ook wat betreft de auto-Lock en het dimmen .....
|
||||
|
||||
Exact hetzelfde probleem hier.
Instellingen die tot op heden (nog) niet werken zijn: - T9 uitzetten - screenshot maken uitzetten
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 27-07-08 om 13:32. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari tweaks ipad | Beaux | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-11-11 18:34 |
goede springboard tweaks? | gerben48 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-05-11 22:22 |
Tweaks weg | dymion | iPad algemeen | 0 | 26-03-11 22:58 |
Tweaks 3.0 (Made by ArB) | ArB | iPhone algemeen | 29 | 25-06-09 21:13 |
FW 2.0: Handige tweaks voor 2.0 | Guest-20201108204737 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 10-08-08 22:50 |
|
|