//

Iphone 1.0 met 2.0 software erg traag

Iphone 1.0 met 2.0 software erg traag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iphone geupgrade naar 2.0 maar ik vind het erg traag werken. Iemand anders ook andere problemen?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-07-08, 03:14
lhy lhy is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Heesch
Berichten: 48
Standaard Iphone 1.0 met 2.0 software erg traag

Hallo,

Ik heb mijn iphone geupgrade naar 2.0 maar ik vind het erg traag werken. Iemand anders ook andere problemen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-08, 06:47
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lhy Bekijk bericht
Hallo,Ik heb mijn iphone geupgrade naar 2.0 maar ik vind het erg traag werken. Iemand anders ook andere problemen?
Ik vind die zeker niet trager dan anders.Heb je misschien na het restoren je oude settinggs terug gezet via itunes ? Zo ja , dan kan dat een reden zijn. Wat je kan doen is opnieuw eens restoren en dan deze niet meer terugzetten maar als nieuwe iphone laten syncen.
  #3  
Oud 24-07-08, 07:56
fatboy fatboy is offline
• iOS 8.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Angry hoe maak je een installatiedirectory

hoe maak je een firmwarebestand in de installatiedirectory het is voor xWinPwn 0.3.

alvast bedankt
  #4  
Oud 24-07-08, 08:23
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fatboy Bekijk bericht
hoe maak je een firmwarebestand in de installatiedirectory het is voor xWinPwn 0.3.

alvast bedankt
Graag een eigen topic te beginnen als je ECHT niets gevonden hebt. Het overzicht is erg moeilijk te behouden zo....
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #5  
Oud 24-07-08, 09:50
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard

Ik heb het zelfde probleem! ik wil er echt graag vanaf, want als ik aan het smse ben dan tik ik makkelijk 2 regels vol end an moet ik ongeveer 3seconde wachten tot dat hij deze daadwerkelijk typt, ik zie dan allemaal tekens omhoog gaan die veel te laat reageren op mijn vinger tikken, het is heel irritant. ook merk ik dit goed bij het opstarten van notes en sms. ik heb wel mijn oude gegevens erin gezet d.m.v iTunes. zou imeand mij een oplossing kunnen bieden / uitleggen hoe ik dat doe? want restoren naar mijn oude settings, ik heb geen idee hoe? ook wil ik het liefst niet al mijn conact gegevens enzo kwijtraken, maar wat moet, dat moet.
  #6  
Oud 25-07-08, 21:51
xziller xziller is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 63
Standaard

zelfde probleem hier... erg traag na een update naar 2.0. heb ook via itunes een backup terugezet maar dit is volgens mij niet het probleem. een vriend van me met de dezelfde tel heeft het ook en die had geen backup van itunes terug gezet....

iemand al een oplossing??????????
  #7  
Oud 25-07-08, 22:03
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

eerste keer dat ik 2.0 erop zette was hij ook erg traag... toen heb ik moeten restoren omdat ik met het toetsenbord aan het prutsen was. hij is na de restore een stuk sneller geworden!
(alle 2 de keren als nieuw iPhone ingesteld btw)
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #8  
Oud 26-07-08, 10:29
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
eerste keer dat ik 2.0 erop zette was hij ook erg traag... toen heb ik moeten restoren omdat ik met het toetsenbord aan het prutsen was. hij is na de restore een stuk sneller geworden!
(alle 2 de keren als nieuw iPhone ingesteld btw)
kun je uitleggen hoe je z'n restore doet? en kan ik mijn conacten behouden, ook als ik als nieuw instel? en ik heb een paar app store applicaties die kan ik dan ook gewoon op mijn "nieuwe" iphone installeren? want er zit toch z'n beveiliging op.
  #9  
Oud 26-07-08, 21:40
loxos loxos is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 9
Standaard

Na mijn upgrade naar 2.0 was de iphone traag. Toen opnieuw een restore gedaan en als "nieuwe iphone" laten herkennen maar hij blijft traag. Het is al iets beter maar in vergelijking met 1.1.4 is het een ramp. Is er een makkelijke manier om terug te gaan? (Ja ik zit er aan te denken om terug 1.1.4 op m'n iphone te zetten - zo ik snel kan sms'en en door mijn contacten scrollen)
  #10  
Oud 27-07-08, 10:50
fideel's schermafbeelding
fideel fideel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 40
Standaard

Dat wil ik ook wel eens weten, de beste manier om terug te keren naar 1.1.4.
Iemand tips?
__________________
Fideel, de Iphone-goeroe.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G en IOS4 erg traag Peernij iPhone algemeen 92 05-04-11 23:17
Internet en Email ophalen is erg traag Jan-Peter iPhone algemeen 3 21-10-09 22:28
3G na update OS3 erg traag desmodus iPhone algemeen 2 09-07-09 17:06
iPhone ERG traag HDL iPhone algemeen 8 19-03-09 14:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:17.