Foto's contactpersonen overbrengen naar carkit systeem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Heb mijn IPhone 6S gekoppeld (Bluetooth) met een multimedia systeem in mijn wagen(s). Ik kan perfect de contactpersonen synchroniseren, maar de foto's blijken niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's contactpersonen overbrengen naar carkit systeem
Beste,
Heb mijn IPhone 6S gekoppeld (Bluetooth) met een multimedia systeem in mijn wagen(s). Ik kan perfect de contactpersonen synchroniseren, maar de foto's blijken niet overgedragen te worden. Wagen : Volkswagen Passat Variant Renault Master - R Link Is dit een instelling in de IPhone of dien ik de mediasystemen verder te onderzoeken? Bedankt voor feedback indien iemand anders hetzelfde probleem heeft vastgesteld. PS. Mijn vrouw heeft een Nokia, en daarmee werkt het wel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(foto)album integraal overbrengen naar pc ? | Chriskras | iPad accessoires en onderdelen | 2 | 15-09-12 17:01 |
Hoe Live-Contactpersonen naar iPhone-Contactpersonen? | TheJoker | iPhone algemeen | 3 | 22-04-10 16:58 |
Foto: foto's contactpersonen naar computer | Tris | Muziek, foto & video | 1 | 28-12-08 19:30 |
'deel' contactpersonen overbrengen | divanci | iTunes | 0 | 30-09-08 00:46 |
|
|