iphone 6+ Safari onthoudt geen inloggegevens discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Normaal als ik naar bijvoorbeeld het Kassa- of Radarforum ga, dan wordt ik automatisch ingelogd en kan ik meteen verder gaan. Nu moet ik iedere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone 6+ Safari onthoudt geen inloggegevens
Normaal als ik naar bijvoorbeeld het Kassa- of Radarforum ga, dan wordt ik automatisch ingelogd en kan ik meteen verder gaan.
Nu moet ik iedere keer weer opnieuw inloggen. Ook als ik onthouden heb aangevinkt. Dit geldt niet alleen voor deze pagina's, maar voor allemaal. Lijkt wel alsof hij de cookies niet meer onthoudt Instellingen > Safari: alles groen. cookies sta toe Als ik op de inlogbalk klik, dan krijg ik wel netjes het aanbod om automatisch de gegevens in te vullen en dat gebeurt ook. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
cookies, iphone6+, safari |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Menubalk safari is grijs en onthoudt nu mijn inloggegevens ook niet meer | Nikiet | iPad algemeen | 5 | 23-12-13 22:21 |
iphone 4 onthoudt geen Wi-Fi wachtwoord | Glenn-DUB | iPhone algemeen | 18 | 16-06-13 00:41 |
Muziek: Afspeelstand onthoudt de Iphone... | kaaall | Muziek, foto & video | 0 | 12-07-11 23:39 |
Safari onthoudt inloggegevens voor site, kan ik deze inzien? | RVENL | iPhone algemeen | 1 | 11-01-10 20:28 |
|
|