Ik moet overstappen na iOS 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moet overstappen na iOS 7 op mijn iPhone 4 anders werkt whatsapp niet meer 1-1-2017 Mijn neef heeft hetzelfde probleem met zijn Nokia, die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik moet overstappen na iOS 7
Ik moet overstappen na iOS 7 op mijn iPhone 4 anders werkt whatsapp niet meer 1-1-2017
Mijn neef heeft hetzelfde probleem met zijn Nokia, die kan je zelfs niet meer updaten. Moet je nagaan hoe erg het is dat je tegenwoordig al een nieuw toestel gaat kopen indien whatsapp er niet meer op werkt. Nu nog eerst 4 gig vrij maken voor de update om mijn antieke iPhone 4. Zou mij benieuwen hoe de "nieuwe" iOS erop draait
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De tijd heb ik er overigs ook nog niet ervoor gevonden aangezien de laatste weken de vrouw mijn laptop jat ivm afstuderen. Maar dan ga ik de gok wagen |
|
|||
|
|||
Begint die zever weer? Een paar jaar geleden was er ook een volksopstand omdat Wappie niet meer werkte op de iPhone 3G en 3GS. Gaat een hete herfst worden vermoed ik.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor mij een excuus om een nieuwe iPhone te kopen Echter loop ik nu altijd met 2 iPhones (en 2 abbo's) op zak, mijn vriendin vind dat ik er eentje weg moet doen en bij de iPhone 5 moet blijven |
|
|||
|
|||
Weet je vrouw ervan dat je een vriendin hebt?
|
|
||||
|
||||
Ik ben nog niet getrouwd
Theoretisch gezien is mijn vrouw mijn vriendin Maar ik spreek wel vaker als de vrouw ipv vriendin ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2016 om 11:26 ---------- Wel scherp opgemerkt zo vlak na het weekend |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: hoe moet ios 5.0.1 jailbreaken | uAEmre | Jailbreak | 4 | 07-12-11 13:20 |
iPhone 3GS: Hoe moet ik IOS 4.1 unlocken | xatlad | Unlock | 3 | 29-11-10 16:25 |
|
|