//

Kan inkomend gesprek niet altijd opnemen

Kan inkomend gesprek niet altijd opnemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige tijd kan ik soms inkomende gesprekken niet opnemen. Dit gebeurt enkel als ik een oproep binnenkrijg als ik mijn iPhone niet gebruiken en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-16, 11:29
jochinho jochinho is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Opglabbeek (België)
Berichten: 52
Standaard Kan inkomend gesprek niet altijd opnemen

Sinds enige tijd kan ik soms inkomende gesprekken niet opnemen.
Dit gebeurt enkel als ik een oproep binnenkrijg als ik mijn iPhone niet gebruiken en dus moet sliden om op te nemen.
Als ik mijn iPhone gebruik op dat moment krijg ik de keuze voor op te nemen en te negeren, dat lukt dus wel.

Ik had het met mijn iPhone 6 aan de hand en het probleem gaat gewoon verder op mijn iPhone 6s Plus.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-16, 11:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jochinho Bekijk bericht
Ik had het met mijn iPhone 6 aan de hand en het probleem gaat gewoon verder op mijn iPhone 6s Plus.
Gij hebt een geschiedenis van jailbreaks. Hebt ge ooit een backup teruggezet met jailbreak restanten? Indien ja dan is dat de reden van uw probleem. Zulke jailbreak restanten kunnen zich inderdaad voortplanten van de ene iPhone naar de andere.
  #3  
Oud 17-10-16, 16:29
jochinho jochinho is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Opglabbeek (België)
Berichten: 52
Standaard

Ik heb in het verleden mijn iPhone 6 wel eens gejailbreakt gehad, maar mijn nieuwe iPhone 6s Plus heb ik in der tijd als nieuwe iPhone geconfigureerd, dus zou mij straf lijken als het daar aan ligt... Het komt ook niet altijd voor maar soms lijkt het wel alsof het touchscreen niet reageert.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone kan inkomend gesprek niet opnemen vinjayh iPhone algemeen 1 30-11-14 14:35
Kan gesprek niet altijd opnemen? nijsmaarten Jailbreak apps en thema's 6 28-06-12 21:31
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek bjornpieneman iPhone algemeen 3 26-02-12 16:15
Kan binnenkomend gesprek niet opnemen wdebitewari iPhone algemeen 7 22-06-09 22:00
kan inkomend gesprek niet opnemen lema iPhone algemeen 4 08-04-09 22:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.