Iphone kan inkomend gesprek niet opnemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds ik mijn Iphone 4 heb gejailbreaked via pangu kan ik de inkomende gesprekken niet meer opnemen. Als ik een binnenkomend gesprek probeer op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone kan inkomend gesprek niet opnemen
Hallo,
Sinds ik mijn Iphone 4 heb gejailbreaked via pangu kan ik de inkomende gesprekken niet meer opnemen. Als ik een binnenkomend gesprek probeer op te nemen dan wordt het onmiddellijk beëindigd. Ik draai nu 7.1.1 Heeft iemand een oplossing voor mij? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens te updaten naar 7.1.2 en deze vervolgens te jailbreaken. Vervolgens liefst inrichten als nieuwe iPhone, contacten e.d. is allemaal te backuppen en terug te zetten via icloud ;-)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan gesprek niet altijd opnemen? | nijsmaarten | Jailbreak apps en thema's | 6 | 28-06-12 21:31 |
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek | bjornpieneman | iPhone algemeen | 3 | 26-02-12 16:15 |
Kan binnenkomend gesprek niet opnemen | wdebitewari | iPhone algemeen | 7 | 22-06-09 22:00 |
kan inkomend gesprek niet opnemen | lema | iPhone algemeen | 4 | 08-04-09 22:46 |
Kan geen inkomend gesprek aannemen! | dertje82 | iPhone algemeen | 0 | 19-09-08 14:21 |
|
|