Kan gesprek niet altijd opnemen? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds de vorige update het probleem dat ik een binnenkomend gesprek niet altijd kan beantwoorden. Als de slider verschijnt kan ik steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan gesprek niet altijd opnemen?
Hallo,
Ik heb sinds de vorige update het probleem dat ik een binnenkomend gesprek niet altijd kan beantwoorden. Als de slider verschijnt kan ik steeds opnemen. Maar als ik de 2 knoppen te zien krijg (links rood voor te weigeren, rechts groen voor op te nemen) loopt het vaak mis. Hoe vaak ik dan ook op de groene knop druk, de telefoon blijft afgaan en het gesprek wordt niet opgenomen. Nog iemand met het probleem? Oja, het gaat om een gejbte 5.0.1 Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zeker weten. Bij mij waren dat Winterboard en Springtomize 2. Daardoor werkte auto rotate niet goed en kreeg ik af en toe precies een lichtfliets op m'n scherm. Heb dit toch 4 dagen getest. Zonder Winterboard nu heb ik geen problemen meer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je al een oorzaak/oplossing gevonden? |
|
|||
|
|||
Ik ook!! Heb cydialer gedownload, wellicht ligt het daaraan? Of aan mijn typophone lockscreen? Die heb ik ook namelijk...
Edit..bij mij lag het aan tone fx..deze verwijderd en kan weer gewoon opnemen..dan maar geen leuk sms geluidje..whatsapp geluidje deed het toch al niet met tone fx, dus mis het ook niet zo... Laatst gewijzigd door pdavie2311; 28-06-12 om 22:19. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G Kan niet bellen 'Gesprek Mislukt' | Izzy | iPhone algemeen | 84 | 11-08-11 18:36 |
telefoon gesprek opnemen | gserban | Archief | 6 | 31-03-10 19:00 |
Kan binnenkomend gesprek niet opnemen | wdebitewari | iPhone algemeen | 7 | 22-06-09 22:00 |
kan inkomend gesprek niet opnemen | lema | iPhone algemeen | 4 | 08-04-09 22:46 |
Kan telefoon niet opnemen, hoe kan dit? | wermar | iPhone algemeen | 5 | 14-09-08 14:59 |
|
|