bericht met Chinese tekens discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik krijg sinds kort allemaal berichten die er zo uit zien: iCloud提醒: 您云端"照片流"信息正在恢复至王斌的iPhone设备,由于本次操作属于异地同步,本人操作请忽略此通知,如非您本人操作请及时登录 进行取消该操作或临时冻结您的iCloud帐号。【Apple支援】 heeft iemand enig idee hoe ik daarvan kom? wat heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bericht met Chinese tekens
ik krijg sinds kort allemaal berichten die er zo uit zien:
iCloud提醒: 您云端"照片流"信息正在恢复至王斌的iPhone设备,由于本次操作属于异地同步,本人操作请忽略此通知,如非您本人操作请及时登录 进行取消该操作或临时冻结您的iCloud帐号。【Apple支援】 heeft iemand enig idee hoe ik daarvan kom? wat heb ik al gedaan: - wachtwoord al gewijzigd - het zat ook in mijn agenda als een herinnering om de 24 uur, heb ik al verwijderd iemand nog meer ideeen? Laatst gewijzigd door boardfreak; 17-10-16 om 20:47. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wil je die link naar die phishing website verwijderen aub? Dank u.
|
|
|||
|
|||
done, thnks
|
|
|||
|
|||
Je bent bekent met het gebruik van een zoekfunctie? Volgens mij heb ik de laatste paar dagen al meerdere postings hierover voorbij zien komen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, hoe heb je de terugkerende herinnering uit je agenda kunnen verwijderen??
|
|
|||
|
|||
Misschien helpt de vertaling van het bericht.
icloud cloud herinneren u "Photo Stream" Informatie wordt hersteld om iPhone-apparaat Wang's, omdat deze operatie maakt deel uit van de synchronisatie op afstand, ik bedienen negeer dit bericht, zoals niet-operationele jezelf kunt u inloggen met de werking of tijdelijke annuleren Freeze uw iCloud-account [Apple Support] iCloud herinneren u eraan dat de cloud "Photo Stream" Informatie wordt hersteld om iPhone-apparaat Wang's, omdat deze operatie maakt deel uit van de synchronisatie op afstand, ik negeer deze operatie kunt u zelf op de hoogte als een niet-operationele log in om de werking of tijdelijke annuleren Freeze uw iCloud-account [Apple Support] |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe meer m'n het bericht begrijpt, hoe meer je weet wat je moet doen of niet doen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://www.appletips.nl/icloud-spam-agenda/ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS met chinese tekens | Mariposa | iPhone algemeen | 33 | 12-07-15 20:37 |
Aantal tekens SMS kan, met iSMS! | pietsnot | Jailbreak apps en thema's | 18 | 13-07-10 09:36 |
een raar balkje met tekens onder me apps | mykey73 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 05-02-10 10:50 |
Van NL nu Chinese tekens | Swaappie | iPhone algemeen | 1 | 08-02-09 19:00 |
|
|