een raar balkje met tekens onder me apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) in ene is er een balkje met vreemde tekens onder me apps verschenen wat is dit en hoe haal ik dit weer weg?? Please help ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
een raar balkje met tekens onder me apps
in ene is er een balkje met vreemde tekens onder me apps verschenen wat is dit en hoe haal ik dit weer weg??
Please help me want ik vin het heel irritant en lelijk ik heb er een foto bij geplaatst zodat jullie kunne checke wat et is grt. Mike |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat ligt vast aan je thema, zet er eens een andere op?
Lijkt trouwens wel een tussenstand van het een of ander, wie vertaalt even wat er staat?
|
|||
|
|||
je hebt helemaal gelijk ik had in me winterboard livescores aan maar die heb ik helemaal niet aangezet.
maar nu ik em uitgezet heb is ie weer verdwenen helemaal toppie!!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS met chinese tekens | Mariposa | iPhone algemeen | 33 | 12-07-15 20:37 |
Aantal tekens SMS kan, met iSMS! | pietsnot | Jailbreak apps en thema's | 18 | 13-07-10 09:36 |
iPhone geeft aan dat ie vol is met alleen een oranje balkje | Bente | iTunes | 1 | 31-03-10 01:55 |
Raar tekentje onder Mail, Telefoon en Safari | RobbievanZomeren | iPhone algemeen | 12 | 24-05-09 18:23 |
|
|