Raar tekentje onder Mail, Telefoon en Safari discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ImageShack - Image Hosting :: rarefoto.jpg Dit heb ik dus!?!?!?!? Al een paar keer opnieuw opgestart enzo... Weet iemand raad? Alvast dank Robbie...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Raar tekentje onder Mail, Telefoon en Safari
ImageShack - Image Hosting :: rarefoto.jpg
Dit heb ik dus!?!?!?!? Al een paar keer opnieuw opgestart enzo... Weet iemand raad? Alvast dank Robbie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je een theme geïnstalleerd? Probeer eens zoveel mogelijk terug te gaan naar standaard. Zal je vanzelf tegen komen wie de boosdoender is.
|
|||
|
|||
Maar ik heb geen thema geistalleerd
Oppeens was het er |
|
||||
|
||||
Maar je gebruikt wel Winterboard. Schakel daar eens zoveel mogelijk uit.
|
|
|||
|
|||
Ook gedaan; nog steeds de tekentjes :-S
Kan het liggen aan Intelliscreen? Want die heb ik net gedownload... Edit: Als ik de iPhone respring staan ze er niet, open ik een van die applicaties, en sluit ze weer, dan staan die icoontjes er weer :-S Laatst gewijzigd door RobbievanZomeren; 24-05-09 om 00:19. |
|
||||
|
||||
Houd home + power knoppen ingedrukt tot je iPhone uitstaat, daarna weer aanzetten en je probleem zou opgelost moeten zijn. Intelliscreen kan daar niet veel mee te maken hebben aangezien dat er nergens in voorkomt dat teken. Succes
|
|
|||
|
|||
Het kan aan mij liggen hoor maar "Home+Power button methode" werkt niet meer :-S , ik krijg alleen nog maar de "zet uit schuiver" :-S
Edit: Ik instaleerde de update van Icy, en nu heb ik er geen last meer van! Laatst gewijzigd door RobbievanZomeren; 24-05-09 om 00:46. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien nieuwe Backgrounder instelling.
|
|||
|
|||
Idd Backgrounder! Nu verwijderd, handige app, maar dat weegt niet op tegen die icoontjes !!
Bedankt voor jullie hulp! Misschien handig om topic open te houden voor mensen die het zelfde probleem hebben...!!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Topic blijft inderdaad open. |
|
|||
|
|||
Hehe, ik heb exact hetzelfde, schrok me kapot . Maar het is nu duidelijk .
Volgens mij kan je het wel uit zetten in de instellingen van Backgrounder. *edit* kan dus idd, gewoon ff backgrounder openen => preferences => global => badge switch omgooien klaar is kees Laatst gewijzigd door ViperNL; 24-05-09 om 13:24. Reden: Extra info toegevoegd |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
raar tekentje in sms | Jennimal | iPhone algemeen | 7 | 10-11-10 17:14 |
Aansluiten iPhone op een raar tekentje | larslambo | Archief | 1 | 11-02-10 20:30 |
een raar balkje met tekens onder me apps | mykey73 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 05-02-10 10:50 |
toetsenbord doet raar, alleen bij safari! | libia | iPhone algemeen | 0 | 03-12-08 19:07 |
|
|