Iphone 6s gaat uit met accu nog deels vol discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 6s van net een jaar oud gaat spontaan uit ook al is de accu niet leeg. Soms gaat hij bij 20% uit, soms ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6s gaat uit met accu nog deels vol
Mijn iPhone 6s van net een jaar oud gaat spontaan uit ook al is de accu niet leeg. Soms gaat hij bij 20% uit, soms zelfs 40%.
Ik heb gisteren het toestel maar volledig leeggegooid en hersteld naar fabrieksinstellingen om te zien of dat helpt, maar heb er niet veel vertrouwen in. Waar ligt dit aan? Ik heb het toestel in Oberhausen gekocht en heb geen applecare. Kan ik nog garantie krijgen in Duitsland? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik moet zeggen, Timosha. Mijn vriendin heeft ook een 6s met dat probleem. Na gebeld te hebben, geeft AppleCare aan dat dit door iOS 10.0.2 komt en met een update opgelost wordt. Specifiek met de iPhone 6s wordt dit probleem ervaren.
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-probleem.html |
|
||||
|
||||
Mijn excuses. Ik dacht serieus dat ik iets nieuws ontdekt had.
|
|
||||
|
||||
Mmm ik ben ook niet het zeur piet type, bij mijn 5s gebeurt nu hetzelfde
|
|
||||
|
||||
Zit net een app te updaten en as we speak gaat het % van 40% ineens naar 9!
Ik keek toevallig en zag het gebeuren. Dacht juist dat na de update naar 10.1.1 de bug weg was. |
|
|||
|
|||
Heb dit met mijn iphone 6 ook. Nu onlangs reeds 3 of 4 maal voorgehad. Telefoon staat op 35% en wanneer ik dan een foto wil nemen of wil filmen valt de telefoon uit. Heb dit op ios9 nooit voorgehad. Heb al een keer of 3 de calibratie procedure doorlopen maar geen beterschap. Hoop idd dat het met een update gefixed is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vanmorgen batterij op 24% Onderweg met de auto ... "Ping" ... berichtje op Messenger. Ik wil snel eens kijken ... 5S natuurlijk uitgevallen ...
|
|||
|
|||
Net gelezen, blijkt een bug in iOS 10.1.1.
Zoals zo vaak heb ik weer nergens last van...
|
|||
|
|||
Heel raar. Op 20 oktober 2016, datum van het eerste bericht in deze draad bestond er nog geen iOS 10.1.1.
De eerste versie van iOS 10.1.1 Build 14B100 is uitgekomen op 31.10.2016. De tweede versie van iOS 10.1.1 Build 14B150 kwam uit op 9.11.2016. Maakt verder niet uit. We hebben nu eindelijk een schuldige. |
|
||||
|
||||
iPhoneAlot verwijst waarschijnlijk naar dit vandaag gepubliceerde artikel:
iOS 10.1.1 accuprobleem: heb jij er last van?
|
||||
|
||||
Bij mij de batterij laatst gekalibreerd, heb ineens een ander fenomeen: geeft sinds gisteravond 19% aan en blijft het gewoon doen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6 valt telkens uit met volle accu | dbartelink | iPhone algemeen | 6 | 15-10-14 10:05 |
iphone4 met ios 4.3.1 word warm en accu gaat snel leeg | romer70 | iPhone algemeen | 17 | 06-06-11 21:35 |
Iphone krijgt nieuwe gebruiker, deels terug naar fabriek ins. deels bewaren | daaf | iTunes | 8 | 01-08-10 11:21 |
|
|