iPhone 5 home- en vergrendelknop kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds vanmorgen doen op mijn iPhone 5 alle fysieke knoppen het niet meer. Dit houdt in dat ik niet meer kan vergrendelen/ontgrendelen, ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 home- en vergrendelknop kapot
Hallo allemaal,
Sinds vanmorgen doen op mijn iPhone 5 alle fysieke knoppen het niet meer. Dit houdt in dat ik niet meer kan vergrendelen/ontgrendelen, ik kan de homebutton niet gebruiken en het volume niet harder of zachter zetten. Het was me al duidelijk dat het tijd wordt voor een nieuwe telefoon, maar tot die tijd zou ik toch graag deze nog gebruiken. Als vervanging voor de homeknop heb ik nu Assitive Touch aangezet, maar de vergrendelknop is nog een probleem. Ik kan alleen ontgrendelen als ik een melding krijg, of als ik mijn telefoon aansluit aan de computer of aan de oplader. Dit is best vervelend. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik wil dus, kort gezegd, mijn iphone kunnen ontgrendelen zonder hier een fysieke knop voor te gebruiken. Liefs, Nicky Laatst gewijzigd door xNickyata; 28-11-16 om 12:36. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat dacht je van een reparatie?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is de silent switch ook te gebruiken om je iphone te ontgrendelen (doet je mute knop het wel ?), ik weet niet of dat sinds IOS 10 ook nog zo is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iphone 5s
sinds 2 dagen loopt de batterij snel leeg en bij opladen wordt het toestel heel warm, Wat nu te doen??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iphone5s loopt snel leeg en bij opladen wordt het toestel erg warm. kan iemand mij vertellen wat hieraan te doen is?
|
|
|||
|
|||
Zoals Timosha al aangeeft even een topic aanmaken.
|
Labels |
assistive touch, fysiek, homebutton, iphone, vergrendelknop |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 home-knop en sluimerknop kapot | Gigi1 | iPhone algemeen | 7 | 10-12-14 09:13 |
iPhone 5 vergrendelknop kapot | Laurens55 | iPhone algemeen | 6 | 01-04-13 10:07 |
Iphone home button kapot | ylona254 | iPhone algemeen | 1 | 04-06-11 02:13 |
Home button kapot | stringray | iPad algemeen | 9 | 29-10-10 01:41 |
home button kapot | mitchelv | iPhone algemeen | 4 | 08-08-10 16:28 |
|
|