Home button kapot discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had deze week al het gevoel dat mijn Home button minder goed reageerde. Vanavond is het echt duidelijk geworden: mijn Home button reageert bijna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Home button kapot
Ik had deze week al het gevoel dat mijn Home button minder goed reageerde. Vanavond is het echt duidelijk geworden: mijn Home button reageert bijna niet meer
Soms reageert 'ie wel, maar dan zit ik meteen in het zoek-scherm. Dus dan interpreteert mijn iPad één klik als een dubbelklik. Harde reset enz. helpt niet. Morgen maar eens terug naar de winkel... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niet leuk! Hopelijk kunnen ze het snel oplossen.
|
|
|||
|
|||
En vanochtend doet de knop het weer zonder problemen... Grrr...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Home button kapot
Ik heb ook een home button die niet goed reageert. Het begon met af en toe geen effect. Door iets anders druk te leggen (meer naar links/onder/boven) of door harder drukken leek dit te ondervangen. Inmiddels doet de home button het helemaal niet meer .... Tenzij de iPad op de verwarming heeft gelegen. Ik heb inmiddels een reparatieset besteld.
|
|
||||
|
||||
Reparatieset? Ik neem aan dat je bedoeld dat Apple hem komt ophalen en repareert of vervangt. Dit valt neem ik aan toch onder de garantie?
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, reparatieset? Valt gewoon onder fabrieksgarantie. Tenzij je je iPad natuurlijk op minder legale manier hebt verkregen...
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, hij werkt niet, en ineens doet hij het 3 uur achter elkaar goed, en dan begint hij weer raar te doen!
Kan ik hier bij Apple aankloppen? Maar natuurlijk als ik bij de Media Markt sta, willen ze me niet helpen, omdat hij het dan natuurlijk wel weer doet! :S |
|
||||
|
||||
Bel ze eens. 0900-7777703. Je kunt ook via de site een melding doen. https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do
|
|
|||
|
|||
Vandaag weer last gehad van mijn Home Button. Vanuit standby (dus niet totaal uit, maar gewoon... standby ) kon ik mijn iPad niet opwekken met de Home Button. Alleen de Power Button werkte. Het rare is dat de Home Button het wel deed als de iPad aan stond en ik voorbij het lock screen was.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
home button en volumeknoppen kapot | casneijnens | iPhone algemeen | 0 | 14-03-11 18:25 |
Home Button | Fmkk | iPhone algemeen | 2 | 08-02-11 15:46 |
Home Button | Feroz | iPhone algemeen | 3 | 19-08-10 16:02 |
home button kapot | mitchelv | iPhone algemeen | 4 | 08-08-10 16:28 |
|
|