iphone 7+ - Bluetooth problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kort gezegd: Ik heb sinds gister iOS 10.1 draaien op mijn iPhone 7+. Op iOS 10.0.3 heb ik bluetooth niet getest, simpelweg omdat iOS10.1 er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 7+ - Bluetooth problemen
Kort gezegd:
Ik heb sinds gister iOS 10.1 draaien op mijn iPhone 7+. Op iOS 10.0.3 heb ik bluetooth niet getest, simpelweg omdat iOS10.1 er gelijk opvolgde. PROBLEEM: Ik kan geen bluetooth-apparaten zien op mijn iPhone en dus ook niets koppelen. Iemand hetzelfde of een oplossing hiervoor? Kan zo snel geen andere meldingen vinden van het probleem op iOS 10.1. Gr. Jeroen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS ondersteunt alleen maar een beperkt aantal Bluetooth profielen: https://support.apple.com/en-us/HT204387 |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie.
Het gaat hierbij om een Fenix3 (Garmin smartwatch). Hij is altijd gekoppeld geweest aan mijn iPhone6. Dus zou geen probleem moeten zijn verder om te koppelen. Ik heb ook Garmin contact, om te zien of daar een fout zit. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had het idd even moeten vermelden, maar dat heb ik ook gedaan.
Ook een herstel van instellingen etc etc. Zou mijn inziens ook aan de Garmin kunnen liggen. I will keep you posted! Thnx in advance. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Probleem zat hem in de app van Garmin zelf. Problem solved! Bedankt voor jullie meedenken! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s Bluetooth problemen | johnswinnen | iPhone algemeen | 4 | 18-12-14 13:11 |
Bluetooth problemen met de iPhone 4 Ios 5.01 | KoosV | iPhone algemeen | 17 | 19-01-12 13:34 |
iPhone 4 bluetooth problemen | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 04-03-11 14:12 |
iPhone 3G problemen met carkit icm bluetooth | bjornpieneman | iPhone algemeen | 0 | 24-06-09 18:00 |
Iphone 3G bluetooth Problemen | defmd | iPhone algemeen | 0 | 24-07-08 00:21 |
|
|