Iphone 5 sinds IOS 10 slechte bel kwaliteit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds enige tijd mijn Iphone 5 geupdate naar IOS 10. Het is een oud beestje, maar werkt nog perfect . Echter ervaar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 sinds IOS 10 slechte bel kwaliteit
Ik heb sinds enige tijd mijn Iphone 5 geupdate naar IOS 10. Het is een oud beestje, maar werkt nog perfect.
Echter ervaar ik sinds de update dat de bel kwaliteit dramatisch is. Ik hoor de andere aan de lijn uitstekend en in goede kwaliteit. Alleen de mensen aan de andere kant van de lijn horen mij nagenoeg niet. Het kraakt, valt weg en stoort. Ik heb via de dictafoon de microfoon al getest, deze werkt gewoon goed. Ik heb de netwerkinstelling ge-reset en ik heb de Iphone opnieuw geïnstalleerd. Helaas zonder succes. Iemand nog tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slechte kwaliteit 3g bellen KPN icm Iphone 5 | Rdammert | KPN | 8 | 23-03-13 10:58 |
iPhone 4 apps zijn slechte kwaliteit | Bertel | iPhone Apps | 10 | 06-07-10 16:32 |
Slechte kwaliteit oplaadsnoer | kenotte | iPhone algemeen | 1 | 09-06-10 13:01 |
Slechte kwaliteit | svenssonn | Ringtones en Wallpapers | 0 | 30-07-08 21:55 |
|
|