//

Apps bevriezen tijdens tekstinvoer

Apps bevriezen tijdens tekstinvoer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, na een paar weken het internet te hebben afgezocht naar een oplossing voor mijn probleem ga ik het hier maar eens proberen. Na de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-16, 10:18
tychosta tychosta is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 2
Standaard Apps bevriezen tijdens tekstinvoer

Hallo,

na een paar weken het internet te hebben afgezocht naar een oplossing voor mijn probleem ga ik het hier maar eens proberen.

Na de update van IOS 9 naar 10 op mijn iPhone 5S had ik regelmatig te maken dat apps bevriezen als ik tekst invoer in b.v. een whataspp chat of sms bericht. Het gebeurd dus niet specifiek bij 1 app.

Ik heb daarna mijn toestel weer naar IOS 9 teruggezet waarna het probleem weg was.

Nu heb ik een nieuwe iPhone 7 ook met de laatste IOS 10 en nu komt het probleem ook weer opzetten. Soms wat frequenter soms wat minder vaak.

Mijn vrouw heeft inmiddels mijn oude 5S en draait zonder problemen de nieuwe IOS 10.

Het lijkt dus of er wat in mijn profiel zit ofzo? Ik heb echter geen idee hoe ik dit kan oplossen.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En heeft iemand de gouden tip? Nu moet ik het appje echt sluiten en

Alvast bedankt voor evt. reacties.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-16, 10:29
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Sporen van vroegere jailbreak ?
Alternatief toesenbord ?
  #3  
Oud 27-10-16, 10:36
tychosta tychosta is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 2
Standaard

Hmmm nee ik kan me niet herinneren dat ik ooit een jailbreak heb gehad. Heb nog eens bij keyboards gekeken en zag daar wel naast English en Dutch de tekst Smiley staan. Die maar eens weggegooid en dat auto correctie functies uitgezet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes installeert apps tijdens synchroniseren stschuurhuis iTunes 4 15-02-12 15:33
Voorspellende Tekstinvoer (aka T9) aanpassen? Guest-20240320144708 iPhone algemeen 13 23-08-10 16:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:44.