Voorspellende Tekstinvoer (aka T9) aanpassen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, (ik heb geen onderwerpen gevonden op woordenboek, t9 of voorspellende tekstinvoer. indien je er eentje weet mag je me doorverwijzen) sinds OS 3.0 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voorspellende Tekstinvoer (aka T9) aanpassen?
Dag iedereen,
(ik heb geen onderwerpen gevonden op woordenboek, t9 of voorspellende tekstinvoer. indien je er eentje weet mag je me doorverwijzen) sinds OS 3.0 doet de voorspellende tekstinvoer heel lastig! ik typ bijvoorbeeld heel veel het woordje 'da' (belgische afkorting van 'dat') maar men iPhone verbetert altijd als 'Da' (hoofletter) of nog een voorbeelt 'ge' (dialect voor 'je') word verbeterd door 'Gé' (hoofdletter en e met accent). een vriend van me vertelde dat je deze woorden veel moet gebruiken en verbeteren in de google zoekbalk maar dit helpt ook niet... ik weet dat je dit met 1 tik op het scherm kan annuleren maar ik vind dit héél erg lastig! er zijn zo nog meerdere worden die ik veel gebruik maar hij verbetert ze constant... ik zou natuurlijk men iPhone kunnen 'cleanen' en opnieuw alles syncen maar dan ben ik al mijn berichtgeschiedenis kwijt. weet er iemand of je het "voorspellende tekstinvoer woordenboek" in de iPhone kan aanpassen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
mijn oplossing: tijdelijk die woorden van "da" en "ge" als contactpersoon opslaan (je heeft gewoon de naam "ge", geen nummer) de contact namen hebben voorrang op dat woordenboek ding, en nu heb ik nooit meer het "ge" probleem. Ondertussen heb ik die contacten ook al terug verwijderd en de ge heeft nog altijd voorrang op Gé |
|
||||
|
||||
Vaak genoeg de 'verbetering' wegklikken, dan leert de iPhone het woord ook
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
je kan onder instellingen > algemeen > toetsenbord de autocorrectie uitzetten... zo deed ik het en geen last meer van
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
En ik heb geprobeerd om "ge" als contactpersoon toe te voegen ma da werkt ni, hij blijf nog altijd "Gé" verbeteren. UPDATE: Het toevoegen van "ge" aan de contacten werkt WEL!! Hij verandert niet constant naar "Gé"!! SUCCES!!
Laatst gewijzigd door Phrsh; 23-02-10 om 22:26. |
|
|||
|
|||
Een ouder onderwerp terug oprakelen.
Na 3.0 en het woordje 'ge' in de telefoonlijst te zetten ging dit zonder problemen, nu met OS4 heeft Apple dit blijkbaar veranderd, en heeft 'Gé' weer voorrang...compleet belachelijk. Temeer dat het woordenboek nu zelfs 'Vlaams' is ipv Nederlands is. Ik zou graag willen weten waar Apple het haalt dat 'Gé' een meer gebruikt woord zou zijn in Vlaanderen dan 'ge'... |
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde, een contact persoon als ge helpt niet voor het woordenboek. Vrij irritant... Is er geen app in Cydia waarmee het woordenboek kan aangepast worden?
|
|
||||
|
||||
Ik vind het ook ENORM irritant dat 'ge' wordt veranderd naar 'Gé'.
Er zijn nog van die woorden, maar die gebruik ik echt constant. Niemand die de woordenboekfile kan hacken ofzo? |
|
|||
|
|||
Zeer jammer idd, dat je niet gewoon het woordenboek kan aanpassen.
|
|
|||
|
|||
Iemand een oplossing hiervoor? Zou mooi zijn!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor iOs 4 was het zo dat contactpersonen namen voorrang hadden op het adresboek. Zo loste ik simpelweg het probleem van ge en Gé op, maar nu werkt dat niet meer. Om zot van te worden die Gé |
|
|||
|
|||
Stuur een e-mail naar Steve met de vraag of hij de Belgische taal wil toevoegen, probleem opgelost ;-)
|
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met:
Iphone keyboard dictionaries? iPhone Keyboard Dictionaries » Install Ik word gek van de woorden die hij automatisch hersteld.. Ook heb ik dit gevonden: MacFreak® nieuws - Zelf woordenboek aanpassen in iPhone OS 4 Maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van.. Iemand al een oplossing? |
Labels |
tekstinvoer, verbeteringen, voorspellende, woordenboek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoofdscherm aanpassen | lexie_1 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 07-10-09 14:25 |
Kleuren aanpassen | vy_k | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-07-09 01:11 |
Aanpassen icoon | S.A.F | iPhone algemeen | 2 | 22-01-08 00:22 |
|
|