mijn iphone doet raar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal ik heb sinds vorige een probleem met mijn iphone 6s Deze geeft af en toe ineens een grijs scherm en schakelt zich zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn iphone doet raar
Hoi allemaal ik heb sinds vorige een probleem met mijn iphone 6s
Deze geeft af en toe ineens een grijs scherm en schakelt zich zelf helemaal uit vorige week waren er meer kleuren paars oranje groen enz. Als deze foon zich uitgeschakeld heeft is hij ook weer heel moeilijk aan te krijgen. Is hij 1 maal weer aan doet hij het ook weer goed Dit alles is gebeurd nadat ik de foon nachts aan de lader heb laten liggen. Wie o wie kan mij helpen ik ben altijd heel zuinig geweest op dat ding en dit is zijn dank aan mij |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Jij hebt blijkbaar ook last van een heel slecht karma. |
|
|||
|
|||
Ja lees het net terug maar deze word nu grijs en niet blauw en deze heeft het toch iets langer vol gehouden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iphone scherm reageert/doet raar. | Hope | iPhone algemeen | 3 | 11-12-14 11:09 |
Mijn nieuwe iphone 5 doet raar bij het opladen | cheb_mohamed | iPhone algemeen | 5 | 31-12-12 14:36 |
iPhone: mijn iphone 4 met versie 4.01 (8A306) doet raar ? | henkvdbergh | Jailbreak | 6 | 05-03-12 20:43 |
Wi-Fi op mijn nieuwe 3Gs doet raar | dekac | Wi-Fi | 5 | 31-08-11 22:08 |
(HELP) mijn iphone doet raar..(met fotos) | freemanfunky | Unlock [archief] | 3 | 02-05-08 17:20 |
|
|