//

Andere telefoon als tweede scherm gebruiken

Andere telefoon als tweede scherm gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag laatst de TomTom Vio, een navigatie systeem voor scooter of motor. Deze werkt als tweede scherm voor je smartphone. De navigatie draait gewoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-11-16, 19:04
coenox coenox is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 96
Standaard Andere telefoon als tweede scherm gebruiken

Ik zag laatst de TomTom Vio, een navigatie systeem voor scooter of motor. Deze werkt als tweede scherm voor je smartphone. De navigatie draait gewoon op je telefoon via de TomTom Vio app. Nu kost dat nog 169 euro zo'n Vio. Ik vroeg me af of er geen budget mogelijkheid is: een oud (Android) toestel als tweede scherm gebruiken voor de iPhone, bv via Bluetooth. Weet iemand of zoiets kan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-16, 08:55
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Denk dat het verdien aspect van TomTom in de verkoop van deze schermpjes zit. Dus geen budget ondersteuning mogelijkheden.
  #3  
Oud 20-11-16, 21:11
coenox coenox is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
Denk dat het verdien aspect van TomTom in de verkoop van deze schermpjes zit. Dus geen budget ondersteuning mogelijkheden.
Ik bedoel ook niet specifiek deze app. Ik bedoel iets in het algemeen om je scherm van je iPhone te dupliceren naar een ander klein scherm. 'Vroegâh' viel er met een telefoon nog wel wat te McGyveren. Ik herinner me dat je op een Nokia N8 bedraad een schermpje kon aansluiten. BV voor in de auto. Ik stel me dan voor om bijvoorbeeld Sygic op te iPhone te draaien en het beeld op een ander scherm te laten zien. De iPhone kan dan veilig en waterdicht in de binnenzak blijven. Maar ik vrees dat de iPhone hier niet flexibel genoeg voor is.
  #4  
Oud 20-11-16, 22:19
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Zit je dan (tegenwoordig) niet eerder richting CarPlay te denken?
  #5  
Oud 21-11-16, 15:42
coenox coenox is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Zit je dan (tegenwoordig) niet eerder richting CarPlay te denken?
Ja, zoiets. Maar dan de low budget versie. Ik heb nog een oude Nokia N8 liggen. Robuuster worden ze niet meer gemaakt. Die zou ik in een houdertje op de motor willen zetten. Ik zou dan het beeld van de iPhone (veilig in mijn binnenzak) op de Nokia weer laten geven.
  #6  
Oud 21-11-16, 19:31
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

waarom geen 4s ofzo in een waterdichte houder ? heb ik ook op mijn motor gebruik dat ding alleen voor navigatie werkt prima
  #7  
Oud 21-11-16, 21:36
coenox coenox is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
waarom geen 4s ofzo in een waterdichte houder ? heb ik ook op mijn motor gebruik dat ding alleen voor navigatie werkt prima
Omdat ik dan een mijn simkaart steeds moet wisselen. Ik heb al een waterdichte houder voor mijn 6 besteld. Dus dat gaat wel lukken. Ik heb ook nog een TomTom Rider. Maar ik zou het liefst een oud toestel willen hebben die ik op mijn motor kan laten zitten en dan verbinden met mijn 6. Niet omdat het moet, maar omdat het kan. En als het niet kan, dan niet. Maar was nieuwsgierig of het zou kunnen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad als tweede scherm toine1978 iPhone algemeen 1 29-07-14 11:44
Dell laptop als tweede scherm gebruiken? appelscha21 Desktop-applicaties 1 02-06-14 10:46
IPAD als tweede scherm via Bluetooth Update Music iPad algemeen 1 10-02-13 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:58.