iPhone zet verjaardag contacten 1 dag later discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige tijd, ik weet niet hoe lang, feliciteer ik mijn vrienden 1 dag te laat. Ook ikzelf ben 1 dag later jarig volgens mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone zet verjaardag contacten 1 dag later
Sinds enige tijd, ik weet niet hoe lang, feliciteer ik mijn vrienden 1 dag te laat. Ook ikzelf ben 1 dag later jarig volgens mijn iPhone en iPad.
In de app Contacten staan alle verjaardagsdata 1 dag te laat. De contacten worden gesynct via hotmail. In hotmail staan de data wel correct. Ik heb de datum en locatie (Amsterdam) gecontroleerd van: - de iPhone - de iPad - iCloud - hotmail - mijn computer En die zijn allemaal hetzelfde ingesteld, op Amsterdam of Mid-Europees. Heb ik nog wat over het hoofd gezien? Dank je vast voor je reactie! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien een probleem met Hotmail icm. contacten app? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verjaardagen linkedIn contacten dag te vroeg | MathieuG | iPhone Apps | 5 | 26-08-13 18:56 |
iCloud zet niet alle contacten van mijn iPhone op mijn iPad | Garfox | iPad algemeen | 1 | 08-07-12 13:43 |
Na installatie iOS5 contacten weg, reserve kopie zet hij niet terug | windhoos | iPhone algemeen | 24 | 28-05-12 17:45 |
Hoe zet ik contacten over van htc hd2 naar iphone 4 s | Cavemanrik | iPhone algemeen | 3 | 10-12-11 09:06 |
Agenda zet taken op andere dag dan ingesteld. | Mike87 | iPhone algemeen | 0 | 17-10-10 04:01 |
|
|