iCloud zet niet alle contacten van mijn iPhone op mijn iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil de contacten op mijn iPhone synchroniseren met de contacten op mijn iPad dmv iCloud. In de contactenlijst op mijn iPad verschijnt echter maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCloud zet niet alle contacten van mijn iPhone op mijn iPad
Ik wil de contacten op mijn iPhone synchroniseren met de contacten op mijn iPad dmv iCloud. In de contactenlijst op mijn iPad verschijnt echter maar ongeveer de helft van de contacten die op mijn iPhone staan. Hoe kan ik dit oplossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer het volgende eens:
op je IPAD ga je naar instellingen>email, contacten> verwijder het bewuste account wat ook contacten "aan" heeft staan. Bij de vraag "ook verwijderen van IPAD" kies je JA. Herstart (voor de zekerheid) je IPAD na een paar minuutjes een keer, weet niet of het absoluut moet, maar werkte bij mij altijd. Check goed welk account op je IPHONE de contacten aanmaakt, en ga dan na je IPAD en maak dat aan of vink dat aan. Even geduld, dan moet het werken. Check anders je contacten eens op je ICloud account (Internet!) |
Labels |
contacten, icloud, ipad, iphone, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan mijn contacten niet terugzetten op mijn iPhone | Liifestyle | iTunes | 0 | 31-05-12 19:03 |
Hoe zet ik een App van mijn iPhone naar mijn iPad 2 | kevin1982 | iPad algemeen | 7 | 08-01-12 12:00 |
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac | Poupoulossos | iTunes | 1 | 24-12-11 14:48 |
Kan mijn contacten niet in mijn Iphone krijgen, | xajonara | Archief | 1 | 03-05-08 20:28 |
|
|