//

iCloud zet niet alle contacten van mijn iPhone op mijn iPad

iCloud zet niet alle contacten van mijn iPhone op mijn iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil de contacten op mijn iPhone synchroniseren met de contacten op mijn iPad dmv iCloud. In de contactenlijst op mijn iPad verschijnt echter maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-07-12, 13:54
Garfox Garfox is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard iCloud zet niet alle contacten van mijn iPhone op mijn iPad

Ik wil de contacten op mijn iPhone synchroniseren met de contacten op mijn iPad dmv iCloud. In de contactenlijst op mijn iPad verschijnt echter maar ongeveer de helft van de contacten die op mijn iPhone staan. Hoe kan ik dit oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-12, 13:43
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Probeer het volgende eens:

op je IPAD ga je naar instellingen>email, contacten> verwijder het bewuste account wat ook contacten "aan" heeft staan. Bij de vraag "ook verwijderen van IPAD" kies je JA.
Herstart (voor de zekerheid) je IPAD na een paar minuutjes een keer, weet niet of het absoluut moet, maar werkte bij mij altijd.

Check goed welk account op je IPHONE de contacten aanmaakt, en ga dan na je IPAD en maak dat aan of vink dat aan.

Even geduld, dan moet het werken.

Check anders je contacten eens op je ICloud account (Internet!)
Reageren

Labels
contacten, icloud, ipad, iphone, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Kan mijn contacten niet terugzetten op mijn iPhone Liifestyle iTunes 0 31-05-12 19:03
Hoe zet ik een App van mijn iPhone naar mijn iPad 2 kevin1982 iPad algemeen 7 08-01-12 12:00
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac Poupoulossos iTunes 1 24-12-11 14:48
Kan mijn contacten niet in mijn Iphone krijgen, xajonara Archief 1 03-05-08 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:07.