Wanneer komen de airPods uit? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik ben Xevro, Ik zou graag voor men nieuwjaar de airPods kopen maar wanneer komen die nu juist uit? Hopelijk voor nieuwjaar! Xevro...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wanneer komen de airPods uit?
Hallo ik ben Xevro,
Ik zou graag voor men nieuwjaar de airPods kopen maar wanneer komen die nu juist uit? Hopelijk voor nieuwjaar! Xevro |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tim Cook heeft vandaag in een email aan een klant gezegd dat ze over een paar weken beschikbaar zullen zijn. Meer niet.
|
|||
|
|||
Bedankt voor je info heb het daarnet nog gelezen op iCulture.
Xevro |
|
|||
|
|||
Ca 180€ Voor 2 oorproppen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ow zijn die oorproppen dan alleen voor de laatste versie iphone dus niet te gebruiken voor een 4s 5 5s etc.
Daar gaat mijn kerstpresentje |
Labels |
airpods |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS 8 - 2 telnummers komen allebei op 2 iphones uit. | defmd | iPhone algemeen | 3 | 06-10-14 19:10 |
iPod touch: Onmogelijk om uit DFU te komen | khalio15 | Jailbreak | 3 | 25-07-11 09:08 |
3gs uit engeland laten komen? | ivoback | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 02-11-09 01:33 |
iPhone laten komen uit USA.. probleem. | Sick Mic | Archief | 25 | 23-12-07 11:30 |
|
|