Heb een spontane activeringsslot op mijn Iphone 5c discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenacht allemaal! Mijn oude iPhone 5c die ik al dik een jaar zonder simkaart gebruik op wifi of voor muziek staat sinds gister zomaar op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb een spontane activeringsslot op mijn Iphone 5c
Goedenacht allemaal!
Mijn oude iPhone 5c die ik al dik een jaar zonder simkaart gebruik op Wi-Fi of voor muziek staat sinds gister zomaar op activeringsslot? Ik zat even op die telefoon zoals elke dag, batterij bijna leeg dus leg hem even aan de oplader. 10 minuten later pak ik die tel en staat er "Activeringsslot". Nu vraag ik me af hoe dit in hemelsnaam komt? En ten 2e hoe ik er van af komt, hij vraagt nu namelijk om een simkaart. Erg vreemd. Alvast dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is geen probleem als ik me eigen sim kaart even uit me telefoon haal om me oude tel weer te activeren dus?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hallo allemaal ik heb een probleem met mijn iphone 4S | MinusMilitia | Jailbreak | 7 | 18-04-14 19:34 |
ik heb een vraag over kortere Wi-Fi op mijn iphone dan die van mijn vriend | julian7701 | iPhone algemeen | 7 | 23-08-13 14:02 |
iPhone: Ik heb een paar vragen over jailbreaken van mijn Iphone 4 | se77 | Jailbreak | 15 | 30-05-12 17:02 |
Ik heb een usb en itunes logo op mijn iphone wat moet ik doen!!!! | sahin14755 | Archief | 1 | 23-11-09 20:38 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
|
|