//

Heb een spontane activeringsslot op mijn Iphone 5c

Heb een spontane activeringsslot op mijn Iphone 5c discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenacht allemaal! Mijn oude iPhone 5c die ik al dik een jaar zonder simkaart gebruik op wifi of voor muziek staat sinds gister zomaar op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-12-16, 04:03
LucaToni LucaToni is offline
• iOS 2.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 8
Standaard Heb een spontane activeringsslot op mijn Iphone 5c

Goedenacht allemaal!

Mijn oude iPhone 5c die ik al dik een jaar zonder simkaart gebruik op Wi-Fi of voor muziek staat sinds gister zomaar op activeringsslot?

Ik zat even op die telefoon zoals elke dag, batterij bijna leeg dus leg hem even aan de oplader. 10 minuten later pak ik die tel en staat er "Activeringsslot".

Nu vraag ik me af hoe dit in hemelsnaam komt? En ten 2e hoe ik er van af komt, hij vraagt nu namelijk om een simkaart. Erg vreemd.

Alvast dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-16, 08:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LucaToni Bekijk bericht
En ten 2e hoe ik er van af komt, hij vraagt nu namelijk om een simkaart.
SIM-kaart er in. iCloud Apple ID + wachtwoord ingeven. Probleem opgelost.
  #3  
Oud 04-12-16, 12:48
LucaToni LucaToni is offline
• iOS 2.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 8
Standaard

Het is geen probleem als ik me eigen sim kaart even uit me telefoon haal om me oude tel weer te activeren dus?
  #4  
Oud 04-12-16, 12:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LucaToni Bekijk bericht
Het is geen probleem als ik me eigen sim kaart even uit me telefoon haal om me oude tel weer te activeren dus?
Voor me oude tel en me SIM maakt dat niets uit. Zolang me SIM maar een geldige me SIM is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Hallo allemaal ik heb een probleem met mijn iphone 4S MinusMilitia Jailbreak 7 18-04-14 18:34
ik heb een vraag over kortere Wi-Fi op mijn iphone dan die van mijn vriend julian7701 iPhone algemeen 7 23-08-13 13:02
iPhone: Ik heb een paar vragen over jailbreaken van mijn Iphone 4 se77 Jailbreak 15 30-05-12 16:02
Ik heb een usb en itunes logo op mijn iphone wat moet ik doen!!!! sahin14755 Archief 1 23-11-09 19:38
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 12:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.