//

Accu problemen met iphone 6 Plus

Accu problemen met iphone 6 Plus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteren avond problemen met mijn accu van de iphone 6 Plus. Via de computer laad mijn iphone bijna of helemaal niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-12-16, 22:05
Muzje Muzje is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 3
Post Accu problemen met iphone 6 Plus

Ik heb sinds gisteren avond problemen met mijn accu van de iphone 6 Plus.
Via de computer laad mijn iphone bijna of helemaal niet meer op wat eerder geen probleem was. Hij geeft wel het oplaad tekentje weer bij de batterij. Veder gaat het opladen van de iphone via het stopcontact nu behoorlijk traag.

En vandaag toen wakker werd haalde ik mijn iphone van de lader af, en ongeveer 4 a 5 uur later stond de batterij opeens op 33% terwijl ik mijn iphone niet super veel gebruikt heb. Veder merk ik ook dat ik mijn iphone sinds gisteren avond minder goed kan activeren. Als ik op de aan/uit knop druk of op de homebutton dan reageert de iphone soms helemaal niet, ik weet niet of het een verband met elkaar heeft maar het is wel raar.

- Ik heb een Iphone 6 Pus
- iOS versie die erop staat: 10.0.1
- Mijn Iphone is ongeveer 1,5 jaar oud
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-16, 09:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Muzje Bekijk bericht
Via de computer laad mijn iphone bijna of helemaal niet meer op wat eerder geen probleem was.
Vroeg of laat wordt dat een probleem. De USB-laadstroom (op een Windows computer) van 500 mA is véél te laag voor de accu van een iPhone 6 Plus (met een capaciteit van 2.915 mAh).
Reageren

Labels
accuduur, opladen probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS sinds IOS 5.0 accu problemen Embedded iPhone algemeen 0 14-05-12 17:04
iPhone 4s, accu problemen, en valt uit.. bachelor82 iPhone algemeen 3 06-01-12 18:14
Iphone 4 accu/warmte problemen alpac iPhone algemeen 2 31-08-10 18:43
accu problemen met iphone 3G pcsw Archief 1 07-08-08 23:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:48.