iPhone blijft piepen bij aansluiten op iMac discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Min iPhone blijft piepen bij aansluiten op de iMac. iTunes opent ook niet. De Mac herkent mijn iPhone niet. Mijn Mac is gekocht in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone blijft piepen bij aansluiten op iMac
Goedendag,
Min iPhone blijft piepen bij aansluiten op de iMac. iTunes opent ook niet. De Mac herkent mijn iPhone niet. Mijn Mac is gekocht in 2015 en draait op Sierra. iPhone is een iPhone 4s met iOS 9.3.5 Ik heb al geprobeerd om : beide apparaten opnieuw opstarten iTunes is geüpdatet naar nieuwste versie Ik ben nieuw met Apple producten, ik hoop dat jullie wat ondersteuning kunnen geven. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het bleek in het kabeltje te zitten, andere kabel geprobeerd en probleem opgelost ...fieuwwww
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS blijft bij installatie IOS 6 icm herstel hangen bij aansluiten Itunes | martwout | iPhone algemeen | 0 | 11-10-12 19:05 |
iPhone 4S, heb ik net, maar geeft zwart beeld, in iTunes wel herkend en blijft piepen | omarl | iPhone algemeen | 8 | 30-05-12 17:24 |
Piepen/trillend Geluid bij standby | Dicarlos | iPhone algemeen | 4 | 04-09-10 20:48 |
computer sluit af bij aansluiten iphone | susyQ81 | iPhone algemeen | 6 | 09-01-10 11:59 |
Laptop sluit af bij aansluiten Iphone | ByMars | Archief | 1 | 06-06-09 23:43 |
|
|