Optie Geparkeerde auto ontbreekt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Iphone 5 met IOS 10.1.1 ontbreekt in Kaarten de optie Geparkeerde auto. Het volgende heb ik gedaan: 1 Bluetooth ingesteld. In de auto ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Optie Geparkeerde auto ontbreekt
Op mijn Iphone 5 met IOS 10.1.1 ontbreekt in Kaarten de optie Geparkeerde auto. Het volgende heb ik gedaan:
1 Bluetooth ingesteld. In de auto wordt mijn Iphone herkend, dus dat moet goed zijn 2 Veel bezochte locaties ingesteld via Instellingen > Privacy > Locatievoorzieningen > Systeem 3 Toon parkeerlocatie aangezet via Instellingen > Kaarten > Je auto Als ik nu ergens mijn auto geparkeerd heb en na het verlaten van de auto in Kaarten kijk zie ik nergens de de optie Geparkeerde auto staan. Wat is er verkeerd? Laatst gewijzigd door Luistervinkje; 13-12-16 om 10:35. Reden: versie IOS vergeten te vermelden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://support.apple.com/nl-nl/HT207227 |
|
|||
|
|||
Bedankt. In de info hierover die ik gelezen stond dat niet vermeld. Vandaar mijn vraag. Nu hoef ik niets meer te proberen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kaarten: geparkeerde auto | janniezuidema | iPhone algemeen | 6 | 21-10-16 22:58 |
Inkomende gesprekken auto gaat niet automatisch via auto systeem | coenraadj | iPhone algemeen | 13 | 30-05-12 17:58 |
|
|