Iphone 4 kan niet updaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bijna 2 jaar geleden heb ik een refurbished Iphone 4 gekocht die vanaf de fabriek zo is ingesteld dat ik hem niet kan updaten. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 kan niet updaten
Bijna 2 jaar geleden heb ik een refurbished Iphone 4 gekocht die vanaf de fabriek zo is ingesteld dat ik hem niet kan updaten.
De laatste tijd krijg ik vaak de melding bij het downloaden van apps dat ze een hoger besturingssysteem nodig hebben Ik vroeg me af of dit niet kunnen updaten op de 1 of andere manier toch te omzeilen is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt niet een iPhone 4 gekocht die zo is ingesteld dat je hem niet kan updaten. Je hebt een HELE OUDE iPhone gekocht die NIET meer wordt ondersteund. Je kunt GEEN ENKELE iphone 4 updaten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah oke, dank voor de reacties. Jammer. Ik heb deze gekocht omdat ik niet wist of Apple me zou bevallen en niet meteen de duurste wilde kopen. Er stond bij dat ie niet kon updaten dus dat wist ik vantevoren, wist alleen niet dat geen enkele 4 dat niet meer kan.
Nou ja dan maar sparen voor een nieuwere. Bedankt voor de info! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan iphone niet updaten naar OS 4.3.1 ??? | bgeelen | iTunes | 17 | 06-04-11 21:06 |
Windows: kan de iphone niet updaten | elminio | iTunes | 5 | 06-01-11 08:10 |
iPhone 1e gen.: iPhone 2G 3.1.3 is gelockt kan niet updaten | Guest-20201028093429 | Unlock | 4 | 16-11-10 23:46 |
[iPhone 4] Kan niet updaten naar 4.1 | Flupp | iPhone algemeen | 5 | 03-10-10 00:15 |
|
|