Geen audio melding in slaapstand iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer mijn iPhone 6S in de slaapstand staat, komt er totaal geen audiomelding meer binnen bij wat voor een bericht dan ook. Dus WhatsApp, Telegram, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen audio melding in slaapstand iPhone
Wanneer mijn iPhone 6S in de slaapstand staat, komt er totaal geen audiomelding meer binnen bij wat voor een bericht dan ook.
Dus WhatsApp, Telegram, Imsg etc... De beltoon werkt wel gewoon. Heeft altijd gewerkt, nu ineens stil. Iemand een idee, hoe dit probleem te verhelpen? In de apps, staat wel dat de melding aan staat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien - niet storen - aanstaan of het schuifje aan de zijkant (linksboven) per ongeluk verschoven? Ach nee, dan zou je beltoon natuurlijk ook niet werken.
|
|
|||
|
|||
Het bleek inderdaad niet storen te zijn (dat knopje is me na 3 iPhones zeker bekend). had er nooit bij stil gestaan dat een maantje, voor niet storen was en wat het deed.
Ik gebruik die functie echt nooit, dus blijkbaar verongeluk aangezet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: sierra mac uit slaapstand geen Wi-Fi | Tonydee | Desktop-applicaties | 0 | 13-10-16 20:18 |
Facetime geen beltoon in slaapstand | bvn1 | iPad algemeen | 1 | 11-10-13 09:37 |
Na slaapstand geen Wi-Fi | Chaopeau | iPhone algemeen | 11 | 03-02-13 22:28 |
Geen Wi-Fi in slaapstand? | chippie777 | Wi-Fi | 4 | 14-02-10 17:07 |
Geen audio op iPod in iPhone | Rosa | Archief | 2 | 31-07-08 14:03 |
|
|