Muziek gaat zomaar aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al een aantal maanden springt mijn muziek van mijn iPhone zomaar aan zonder dat ik ergens op klik. Het gebeurt als ik oortjes in heb, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek gaat zomaar aan
Al een aantal maanden springt mijn muziek van mijn iPhone zomaar aan zonder dat ik ergens op klik. Het gebeurt als ik oortjes in heb, maar ook als ik dat niet heb. Het is heel vervelend en ik snap niet hoe het kan? Mijn muziek staat gewoon uit en de app is ook afgesloten, ik gebruik de muziek-app eigenlijk zelden. Het is meestal ook onmogelijk uit te krijgen, want als ik het uitzet gaat het 10 seconden later weer aan. Als ik naar de muziek-app ga staat er niet dat dat lied op dat moment aan het afspelen is. Hoe kan dit en wat doe ik er aan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je een app, zoals b.v. Runkeeper, die gebruik maakt van je muziekbibliotheek ?
|
|||
|
|||
Shazam of Sound Hound op de achtergrond actief?
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gaat zomaar over | peterdb88 | iPhone algemeen | 14 | 16-06-22 23:00 |
Apps sluiten zomaar af en iPad start soms zomaar opnieuw op | Pyteranne | iPad Apps | 22 | 13-04-14 22:10 |
Muziek gaat willekeurig aan. | L2V | iPad algemeen | 0 | 13-10-11 09:48 |
ik krijg zomaar me iphone 4 niet meer aan (weet waar het aan ligt) | dannyaxe | iPhone algemeen | 10 | 12-10-11 20:11 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|