Muziek gaat willekeurig aan. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, nadat ik de iOS 5 update heb uitgevoerd op mij iPad 1, want overigens niet vlekkeloos ging, begint de iPod app nu op willekeurige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek gaat willekeurig aan.
Hallo, nadat ik de iOS 5 update heb uitgevoerd op mij iPad 1, want overigens niet vlekkeloos ging, begint de iPod app nu op willekeurige momenten willekeurige nummers af te spelen. Als ik vervolgens de muziek pauzeer gaat het na een minuutje spontaan weer verder. Als ik demapp helemaal uitzet gebeurt dit niet. Iemand enig idee hoe dit kan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume - geluid gaat vanzelf zacht (willekeurig storing) | borreltijd | iPhone algemeen | 10 | 05-03-12 23:11 |
iPhone: muziek gaat niet meer via box | Newko | Muziek, foto & video | 3 | 28-08-11 01:12 |
Muziek: Muziek gaat erg zacht | Sultan | Muziek, foto & video | 29 | 03-09-10 13:51 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|