//

terugzetten reservekopie mislukt (icloud)

terugzetten reservekopie mislukt (icloud) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik zit met een probleem. Ik heb een iphone4 gehad, maar omdat daarvan het scherm is gebarsten, heb ik gisteren tweedehands een iphone5 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-12-16, 18:00
Rogue84 Rogue84 is offline
• iOS 13.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2016
Berichten: 13
Standaard terugzetten reservekopie mislukt (icloud)

Hoi iedereen,

Ik zit met een probleem. Ik heb een iphone4 gehad, maar omdat daarvan het scherm is gebarsten, heb ik gisteren tweedehands een iphone5 aangeschaft. Ik heb een reservekopie gemaakt op mijn 4 (dit duurde zeker vier uur!!!), aangezien ik daarop nogal wat gegevens en aangekochte apps heb die ik graag wil behouden. Vervolgens heb ik mijn simkaart in mijn iphone5 gedaan en probeer ik de reservekopie op die telefoon te zetten. Hij ziet de reservekopie als ik op mijn icloud inlog.
Ik klik op de reservekopie die ik wil gebruiken en na een tijdje (een minuut of 3) krijg ik het volgende bericht:

Reservekopie terugzetten mislukt
Er kunnen geen gegevens op je iphone worden teruggezet vanwege een probleem met de reservekopiegegevens. Kies een andere reservekopie om terug te zetten.

Heeft iemand enig idee WAT het probleem met reservekopiegegevens kan zijn? Ik heb twee verschillende reservekopies gemaakt inmiddels (tijdrovend……..) en bij beide gebeurt hetzelfde, krijg ik dus dit bericht.

Ik weet niet welk iOS besturingssysteem deze iphone5 heeft (vermoedelijk 8). Ik had met mijn iphone 4 iOS 7. Kan het daarmee te maken hebben? Hoe overbrug ik dit? Ik ben er al vanaf gisteren mee bezig. Frustrerend.

Tips iemand?

thanks! Jeske
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-16, 18:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Maak een reservekopie met iTunes en zet die op de iPhone 5. Dat gaat veel vlugger. Trouwens, aangekochte apps gaan niet mee in de backup. Die worden na de backup opnieuw geïnstalleerd en dat gaat ook vlugger met iTunes.
  #3  
Oud 20-12-16, 18:09
Rogue84 Rogue84 is offline
• iOS 13.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2016
Berichten: 13
Standaard

thanks voor de snelle reactie! Dan probeer ik dat! Ben benieuwd of het lukt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Terugzetten reservekopie mislukt roosvanriesen iPhone algemeen 3 30-01-16 21:04
Terugzetten reservekopie mislukt adwkelly iCloud 1 01-08-14 20:45
iCloud reservekopie mislukt alissam14 iCloud 4 28-06-13 09:32
Reservekopie terugzetten mislukt! haakwei111 iPhone algemeen 0 09-10-11 00:34
reservekopie terugzetten mislukt zuhoor iTunes 0 12-11-10 14:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:10.