2 iphones 5S 1 scherm. op ene werkt wel andere niet... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb 2 iphones 5S en 1 scherm. Beide iphone doen het. Dwz ze reageren als ik ze aansluit op iTunes. Als ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 iphones 5S 1 scherm. op ene werkt wel andere niet...
Hallo,
Ik heb 2 iphones 5S en 1 scherm. Beide iphone doen het. Dwz ze reageren als ik ze aansluit op iTunes. Als ik het scherm op de ene aansluit werkt alles als ik het scherm op de andere aansluit gebeurt er nix in beeld. Iemand een hint/tip? Bvd! Gr. Micha |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan zal er wel iets kapot zijn.
|
|
||||
|
||||
denk je blacklight ic kapot scherm altijd vervangen met batterij los als je bij de ene die het niet doet het scherm monteert en aan zet en er dan schuin overheen kijkt staat ie dan aan ? geen achtergrond verlichting ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone - geen Wi-Fi ontvangst op ene, wel op andere | mriesenb | Wi-Fi | 7 | 26-12-11 18:04 |
Windows: Iphone werkt wel op ene laptop en niet de andere | blue flake | iTunes | 4 | 16-08-10 09:20 |
Echange Mail op de Iphone, ene account wel andere niet | aengel | iPhone algemeen | 2 | 12-08-10 15:27 |
2 iPhones, ene scherm geler dan ander? | allewijn | iPhone algemeen | 2 | 07-09-09 21:13 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|