Eigen video's niet te bekijken zonder dataverbruik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Graag wil ik mijn filmpjes die ik zelf heb gemaakt bekijken zonder dat ik hiervoor WiFi nodig heb, BV in een vliegtuig, maar dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eigen video's niet te bekijken zonder dataverbruik
Hallo,
Graag wil ik mijn filmpjes die ik zelf heb gemaakt bekijken zonder dat ik hiervoor Wi-Fi nodig heb, BV in een vliegtuig, maar dit lukt mij niet. Op het moment dat ik een video aanklik zegt ie dat ik geen internet verbinding heb. Hoe kan ik dit goedzetten???? Groetjes van sandra |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoi, deze filmpjes staan tussen mijn foto's en als ik er dan op druk speelt hij ze af, ik kan niet zien met welk programma ze worden afgespeeld.
Het gaat gewoon via mijn foto's! |
|
|||
|
|||
Lijkt alsof de filmpjes in de cloud opgeslagen staan.
Laatst gewijzigd door Otje82; 23-12-16 om 15:08. Reden: Typefout |
|
|||
|
|||
Kan ik ze daar nog uit krijgen???
|
|
|||
|
|||
Hallo,
kan iemand mij helpen met bovenstaande vraag? Ik heb wel iets ontdekt, ik heb iCloud drive nu uitgezet op mijn telefoon, en nu kan ik nieuwe filmpjes die ik opneem wel offline bekijken, maar de filmpjes die al op mijn telefoon stonden, kan ik nog steeds niet offline bekijken. groetjes van Sandra |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Niet alle eigen video's worden op de iPhone gezet. | zdenek | Muziek, foto & video | 2 | 16-08-10 11:20 |
iPhone 3GS dataverbruik zonder 3G | digitalminds | iPhone algemeen | 3 | 24-08-09 10:26 |
|
|