iPhone 3GS dataverbruik zonder 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vraag me af of de iPhone ook data blijft verbruiken wanneer je geen 3G verbinding tot je beschikking hebt. Bijvoorbeeld als je het weer, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS dataverbruik zonder 3G
Ik vraag me af of de iPhone ook data blijft verbruiken wanneer je geen 3G verbinding tot je beschikking hebt. Bijvoorbeeld als je het weer, de kaarten of je e-mail bekijkt?
Weet iemand hoe je dit uit kan zetten zodat wanneer er geen 3G verbinding tot je beschikking is de iPhone ook geen data verbruikt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt niet alleen 3G nodig voor data verbinding he...Kan ook gewoon via GPRS Dus al heb je heeeel weinig bereik, maar wel genoeg om te kunnen bellen, dan kan je ook internetten, dan gaat het via GPRS (heel traag) en verbruik je ook data
Je kunt dit echter met SBSettings uitzetten, heb je jailbreak voor nodig. |
|
||||
|
||||
Of je APN tijdelijk "onbruikbaar" maken (bv voor Proximus zet ik iets achter de URL: internet.proximus.be => internet.proximus.beoff).
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dataverbruik binnen drie uur 150 MB verhoogd, zonder 3G te gebruiken | 90benjamin90 | Overige providers Nederland | 1 | 16-05-11 15:20 |
iPhone: iphone 3GS zonder signaal. | Foane | Jailbreak | 5 | 05-04-11 23:05 |
3GS dataverbruik bij overgang flex naar i-abonnement | Mo-phone | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-08-10 15:00 |
Iphone 3gs Autohouder zonder zuignap | Arakis | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 14-08-10 18:59 |
iPhone: [SPIRIT 3GS] CUSTOM FW 3.1.3 zonder basebandupdate EN ZONDER jailbreak! | oetkaa | Jailbreak | 23 | 12-05-10 20:38 |
|
|