iPhone 5c ziet geen simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik wou vandaag mijn iPhone 5c is gaan verkopen, aangezien ik deze al een ruime tijd niet meer gebruik. Maar toen ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5c ziet geen simkaart
Hallo allemaal,
Ik wou vandaag mijn iPhone 5c is gaan verkopen, aangezien ik deze al een ruime tijd niet meer gebruik. Maar toen ik hem terug had gezet naar fabrieksinstellingen, moest ik een simkaart plaatsen om de telefoon te kunnen activeren. Ik heb verschillende simkaarten geprobeerd van verschillende providers (Tele2, Vodafone), maar bij allebei herkent de telefoon geen simkaart. Hoe kan ik ervoor zorgen dat die dit wel weer herkent, zodat de telefoon gereed gemaakt kan worden voor verkoop? Ik heb de telefoon ook opnieuw opgestart toen ik de simkaart ging plaatsen. Met vriendelijke groet, Nick. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is hij wel al geactiveerd? probeer dan de tijd eens goed te zetten handmatig.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En als je nou een soft reset uitvoert?
Home en power button nogmaals tegelijk indrukken?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
je hebt hem wel altijd gebruikt? voordat je hem niet meer gebruikte?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Nee, de telefoon is ongeveer 2 maanden niet gebruikt. |
|
||||
|
||||
heb je de Wi-Fi aangezet ? geef anders in een pm eens het imei nr kan ik kijken of er evt een simlock opzit bv emea lock , maar zie dat je vodafone sim hebt geprobeerd zonder resultaat dus zou deze gewoon moeten werken ook al zit er bv een emea lock op
zijn de simkaarten nieuw of helemaal afgesleten ? geeft de iphone aan geen simkaart of geeft hij aan geen signaal ? zet ook mobiel internet eens uit signaal is sterker zonder mobiel internet |
|
|||
|
|||
de oudere 4S had hetzelfde probleem als de accu een tijdje losgekoppeld was geweest.
Als je dan de tijd en datum goed zet dan kreeg je wel verbinding. heel apart verhaal maar bij de 4S werkte het. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij beide simkaarten geeft de iPhone aan 'Plaats een geldige simkaart zonder pincode'. Beide simkaarten zijn dus geldig en hebben geen pincode. Ik zal het IMEI-nummer even sturen in een PM. Bedankt, maar dit ga ik niet proberen bij deze telefoon. |
Labels |
geen simkaart, iphone, niet herkend, simkaart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs ziet simkaart niet meer, stond cydia 4.1 | patzet | Unlock | 4 | 18-11-12 17:38 |
Iphone 2g ziet maar een simkaart! | timarea51 | iPhone algemeen | 12 | 20-01-11 22:11 |
Ziet geen Simkaart | clouseau | Jailbreak | 1 | 03-01-11 19:58 |
iphone ziet geen simkaart | bako | iPhone algemeen | 17 | 10-03-09 21:13 |
iPhone 3G 16 GB ziet geen enkele simkaart | venrooij | iPhone algemeen | 2 | 08-09-08 12:23 |
|
|