iPhone geheugen uit zichzelf vol discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Nadat mijn iPhone 6s 64gb bomvol stond heb ik besloten al mijn foto's eens te back-uppen (een lange klus met zoveel foto's) en een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone geheugen uit zichzelf vol
Hoi!
Nadat mijn iPhone 6s 64gb bomvol stond heb ik besloten al mijn foto's eens te back-uppen (een lange klus met zoveel foto's) en een groot deel van mijn telefoon te verwijderen om zo extra ruimte te creëren. Ik heb eerst een reservekopie gemaakt, mijn telefoon terug naar fabrieksinstellingen gezet en de reservekopie weer teruggezet, om te kijken of ik zo al wat ruimte vrij kon krijgen; niet dus. Al met al zo'n 2000 foto's en drie kwartier aan video's verwijderd waardoor ik 14 gb aan ruimte vrij kreeg (wat mij best tegenvalt, maar dat terzijde). Ik was natuurlijk erg blij met deze ruimte (eindelijk WhatsApp e.d. weer eens fatsoenlijk kunnen openen!), maar tot mijn verbazing zag ik bij het checken van mijn opslag daarnet dat ik nog maar 6,95 gb aan ruimte vrij had?! Het aantal gb's van mijn fotoapp is weer van rond de 28 gb toegenomen naar 35 gb, terwijl ik letterlijk geen een foto in de tussentijd gemaakt heb. Daarnaast heb ik ook geen apps of iets anders gedownload. Heeft iemand enig idee waar deze ruimte naartoe gegaan is en hoe ik het weer terugkrijg? Alle foto's zijn bij het verwijderen al volledig gewist, fotostream staat uit en fotodelen gebruik ik niet en ook het wissen van caches heeft niet geholpen. Kortom, ik heb eigenlijk geen idee meer wat ik moet doen maar ik baal er wel enorm van; op deze manier kan ik wel een 256 gb volkrijgen..... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
1. staat er nog iets bij "onlangs verwijderd"?
2. probeer de datum eens op een paar jaar eerder te zetten (vaak komen er dan foto's/video's terug boven die nog ergens op je iphone staan, en kan je zo definitief verwijderen) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: ook dit helpt helaas niet Laatst gewijzigd door DemivanGool; 02-02-17 om 20:50. |
|
|||
|
|||
Je geeft aan dat je fotostream niet gebruikt. Even voor de zekerheid, gebruik je ook geen photo-library? (Inderdaad twee verschillende dingen).
Ik heb namelijk ook gehad dat er (door een volgelopen icloud opslag) een paar GB aan foto's en videos waren blijven steken in de photo library (0 foto's en 0 video's nemen 3,5Gb aan data in gebruik of zoiets, erg leuk). |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 February 2017 om 19:55 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het is voor mij alweer een tijdje geleden, maar je zou eens met een extern programma kunnen kijken of je vreemde data op je telefoon ziet? iFunbox was zo een programma. dat is er dacht ik ook voor de mac
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 February 2017 om 20:26 ---------- Ik heb het programma gedownload en hij geeft inderdaad mijn foto's weer (weliswaar, als het niet vastloopt), maar verder kan ik eigenlijk niets vinden over bijvoorbeeld het geheugen dat die foto's in beslag nemen? |
Labels |
geheugen, iphone, probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone herstart uit zichzelf | mirr | iPhone algemeen | 3 | 07-12-11 19:44 |
iPhone reset zichzelf | dannn | iPhone algemeen | 10 | 07-04-11 16:35 |
iPhone 4 sluit zichzelf af | clintcambier1988 | iPhone algemeen | 3 | 29-09-10 13:41 |
iPhone zet zichzelf uit | S¡mon | iPhone algemeen | 8 | 27-11-09 00:12 |
|
|