Siri herkent app-naam niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen, Ik stoor me nogal aan het probleem dat Siri de namen van bepaalde apps niet herkent. Dus als ik zeg 'start Overcast', krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Siri herkent app-naam niet
Hoi mensen,
Ik stoor me nogal aan het probleem dat Siri de namen van bepaalde apps niet herkent. Dus als ik zeg 'start Overcast', krijg ik de reactie dat ik geen app heb die 'over kast' heet, enz. Het is een tijdje goed gegaan, maar vanmorgen kon ik 'Overcast' weer met geen mogelijkheid aan z'n verstand peuteren. Iemand die een fix weet? Siri instellen op Engels vind ik geen optie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 reageert totaal niet meer. dfu helpt niet itunes herkent niets | sharonxx | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 15-10-13 11:46 |
Iphone 3GS 32GB White laat niet, gaat niet aan en de computer herkent hem niet | brenn13 | iPhone algemeen | 5 | 27-08-12 21:59 |
iPhone: Iphone werkt niet redsnow herkent ipsw niet | jasonnl | Jailbreak | 2 | 17-07-11 12:16 |
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet | jeckyl | iTunes | 11 | 26-09-10 09:24 |
|
|