//

iphone 4 reageert totaal niet meer. dfu helpt niet itunes herkent niets

iphone 4 reageert totaal niet meer. dfu helpt niet itunes herkent niets discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone 4 is gisteravond plots uitgevallen, hij heeft geen jailbreak, en heeft de laatste software update gehad. ik heb wel wat probleempjes met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-10-13, 11:46
sharonxx sharonxx is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard iphone 4 reageert totaal niet meer. dfu helpt niet itunes herkent niets

mijn iphone 4 is gisteravond plots uitgevallen, hij heeft geen jailbreak, en heeft de laatste software update gehad. ik heb wel wat probleempjes met de batterij. die gaat snel leeg. maar voor de rest eigenlijk nergens problemen mee. ik heb de harde reset geprobeerd met de homebutton en aan knop, maar die doet niets, ook niet na heel lang vasthouden, en bij het opladen gebeurt niets. als ik hem aansluit op mijn comp. gebeurt er ook helemaal niets, geen herkenning geen opladen, geen iTunes herkenning. help!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet youssef10 iPhone algemeen 9 01-11-12 18:24
Windows: iTunes herkent DFU mode niet meer? Guest-20191103144301 iTunes 0 16-04-12 20:02
Error 1602 na update: Itunes herkent DFU niet darkimpulze iTunes 18 18-12-10 21:41
iPhone: Iphone kan niet in DFU en Itunes herkent niet Drinkyoghurt Jailbreak 1 14-09-10 03:21
Windows: iPhone word niet herkent in iTunes geen DFU mode? xBram iTunes 5 28-09-08 16:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:03.