iPhone word niet herkent in iTunes geen DFU mode? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na aanleiding van dit topic: http://www.iphoneclub.nl/forum/f47/a...niet-meer.html psychonikeo zegt dat er staat wat je moet doen als itunes je iphone niet herkent, dan staat er ; ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone word niet herkent in iTunes geen DFU mode?
Na aanleiding van dit topic: https://forum.iculture.nl/f47/a...niet-meer.html
psychonikeo zegt dat er staat wat je moet doen als itunes je iphone niet herkent, dan staat er ; zet hem in DFU mode enz. Maar ik heb in dat topic al vermeld dat ik hem niet in DFU mode krijg. Hij doet (bijna) niks meer. Kan iemand me aub stap voor stap uitleggen wat ik moet doen? (Voeg me anders even toe: Bram14@live.nl) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk eens in de wiki onder dfu ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. Laatst gewijzigd door ArB; 28-09-08 om 15:51. |
|
|||
|
|||
Niet onaardig bedoeld, maar heb je mijn andere topic gelezen ?
Daar schreef ik dat hij niks meer doet op dat apple logo na. Ik krijg hem dus ook niet in DFU mode? |
|
||||
|
||||
Wat heb je allemaal geprobeerd tot nu toe ?
Heb je al geprobeerd hem in DFU te zetten terwijl hij aangesloten is op de USB bijvoorbeeld ? |
|
|||
|
|||
Heel vreemd dit. Ik hield de home en powerbutton ong. 1 minuut ingedrukt en mijn pc maakte verschillende geluidjes en nu herkent iTunes hem weer? Is dit al vaker voorgekomen. Ik probeer hem nu te herstellen.
|
|
|||
|
|||
Hij werkt weer
Mag dicht Laatst gewijzigd door xBram; 28-09-08 om 18:18. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes herkent geen dfu mode? :/ | Guest-20191103144301 | iTunes | 2 | 17-07-11 22:20 |
Error 1602 na update: Itunes herkent DFU niet | darkimpulze | iTunes | 18 | 18-12-10 21:41 |
iphone word niet herkent in itunes ! | scorpion0511 | iPhone Apps | 3 | 29-11-10 20:50 |
iPhone: Iphone kan niet in DFU en Itunes herkent niet | Drinkyoghurt | Jailbreak | 1 | 14-09-10 03:21 |
iphone word niet herkent door windows en itunes | exzist | iTunes | 2 | 12-03-10 10:27 |
|
|