itunes herkent geen dfu mode? :/ discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb mijn ipod touch 4g geupdate naar 4.3.1 en ik kreeg error 1602, en ging toen in recovery mode, en nu herkent itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes herkent geen dfu mode? :/
hallo,
ik heb mijn ipod touch 4g geupdate naar 4.3.1 en ik kreeg error 1602, en ging toen in recovery mode, en nu herkent itunes hem niet meer ook niet als ik hem in dfu mode zet weet iemand hoe ik dit moet oplossen alvast heel erg bedankt! tomietie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verwijder iTunes en installeer het opnieuw.
Je krijgt dan waarschijnlijk een pop-up dat je device in DFU-Mode is en je drukt op herstellen. |
|
|||
|
|||
Of Windows moet nog wat benodigde drivers installeren. Dat kun je zien in je systeemvak (bij de klok).
|
Labels |
dfu, herkent iphone niet, iphone, itunes, recovery |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 4.3.1. Geen DFU mode meer?! | whitecobra13 | Jailbreak | 2 | 19-04-11 23:07 |
Error 1602 na update: Itunes herkent DFU niet | darkimpulze | iTunes | 18 | 18-12-10 21:41 |
iPod touch: geen dfu mode Itouch, help, youtube gezien | haroldv | Jailbreak | 8 | 15-11-10 11:02 |
iPhone 1e gen.: iTunes ziet iPhone (DFU-mode) als iPod | proXify | Unlock | 3 | 04-01-09 22:04 |
Windows: iPhone word niet herkent in iTunes geen DFU mode? | xBram | iTunes | 5 | 28-09-08 16:25 |
|
|