iphone word niet herkent door windows en itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mijn iphone word niet herkent door windows en itunes bij men laptop lukt dit wel dus zal wel ergens aan mij pc zijn volgen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone word niet herkent door windows en itunes [oplossing PC slaan ?]
hallo
mijn iphone word niet herkent door windows en itunes bij men laptop lukt dit wel dus zal wel ergens aan mij pc zijn volgen de site van apple moet ik mijn pc slaan (staan niet bij waar en hoe hard) iPhone: Eenvoudige problemen oplossen Citaat:
Laatst gewijzigd door exzist; 13-03-10 om 00:20. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Haha eerst dacht ik dat je een grapje maakte, maar het is nog echt waar ook. Wat een gekkehuis !
|
|
|||
|
|||
Geniale opmerking, ik heb nog nooit iemand gesproken die dat door heeft gehad
Betreffende je probleem, je kan het beste even iTunes en Apple Mobile Device Support van je pc verwijderen, opnieuw opstarten, dan alles opnieuw installeren, opnieuw opstarten, iPhone aansluiten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 word niet herkent | Mista | iPhone algemeen | 1 | 07-04-11 16:41 |
iPhone: Iphone word niet herkend door itunes. | GTFO | Jailbreak | 0 | 20-02-11 13:40 |
iphone word niet herkent in itunes ! | scorpion0511 | iPhone Apps | 3 | 29-11-10 20:50 |
Iphone word niet herkend door windows 7 | blond | iPhone algemeen | 6 | 04-03-10 22:23 |
Windows: iPhone word niet herkent in iTunes geen DFU mode? | xBram | iTunes | 5 | 28-09-08 16:25 |
|
|