iTunes herkent DFU mode niet meer? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, heb mijn oude ipod touch 2G (mc model) IOS 4.2.1 geprobeerd te jailbreaken, maar het lukt niet omdat iTunes geen DFU mode herkent? hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes herkent DFU mode niet meer?
hoi,
heb mijn oude ipod touch 2G (mc model) IOS 4.2.1 geprobeerd te jailbreaken, maar het lukt niet omdat iTunes geen DFU mode herkent? hij gaat wel in DFU mode, ik doe het gewoon goed maar iTunes ziet hem om de een of andere reden niet. Iemand een idee? Alvast bedankt! MVG Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
dfu, iphone, ipod, itunes, niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen | Londonforever | iTunes | 0 | 21-09-11 23:38 |
itunes herkent geen dfu mode? :/ | Guest-20191103144301 | iTunes | 2 | 17-07-11 22:20 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
Windows: iPhone word niet herkent in iTunes geen DFU mode? | xBram | iTunes | 5 | 28-09-08 16:25 |
iPhone: Niet meer in DFU mode | RHCPeter | Jailbreak | 1 | 24-07-08 22:47 |
|
|