Siri start op tijdens Youtube kijken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel al doet vermelden start Siri out of the blue wanneer ik op mijn gemak naar een filmpje op Youtube zit te kijken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Siri start op tijdens Youtube kijken
Zoals de titel al doet vermelden start Siri out of the blue wanneer ik op mijn gemak naar een filmpje op Youtube zit te kijken. Zelfs wanneer de iPhone 7 op tafel ligt denkt Siri dat ik hem verrot scheld of iets wilt vragen 😂
Heel vervelend en ik zou Siri uit kunnen zetten aangezien ik het toch niet gebruik (in gesprek gaan met je telefoon, are you serious?) maar dit zou niet mogen gebeuren. Iemand die dit ook ervaart met de laatste ios icm een iPhone 7? Hoe meld je zoiets bij Apple want na genoeg klachten een nieuwe update 😊 Kunnen ze meteen het openen van nieuwe vensters in Safari aan pakken. Wanneer ik nu op een link klink om de pagina in een nieuw tabblad te krijgen krijg ik of een preview met daaronder het bekende keuze menu met de optie openen in nieuw venster of ik krijg alleen het standaard venster (wat ik nog steeds het prettigste vind) of er gebeurd geen flikker behalve een scherm wat blurred en een feedback trilling. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Feedback - iPhone - Apple |
|
|||
|
|||
Done 👍
Bedankt man! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Youtube filmpje kijken via Safari lukt soms niet | iPhone3GS16GB | iPad algemeen | 13 | 18-10-12 13:29 |
|
|