//

Iphone Error 4013 + Zit vast aan ''verbind met Itunes''

Iphone Error 4013 + Zit vast aan ''verbind met Itunes'' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Hopelijk zijn hier mensen die me willen proberen verderhelpen. Ik heb hier een zwarte iphone 6 liggen en die zit dus vast in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-01-17, 02:51
KSEM420 KSEM420 is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 5
Exclamation Iphone Error 4013 + Zit vast aan ''verbind met Itunes''

Hey,

Hopelijk zijn hier mensen die me willen proberen verderhelpen.
Ik heb hier een zwarte iphone 6 liggen en die zit dus vast in de recovery mode en soms ook in een boot-loop (vooral als ik die probeer op te laden).
ik heb het op elke manier proberen herstellen via itunes maar alles gaf me een error 4013 aan.
ik heb ook 1 keer error 4005 gekregen (vast toen ik het probeerde te fixen in DFU mode).
De gsm zelf heeft een half-gebroken lcd scherm, daarmee bedoel ik dat alles perfect werkt geen barst niks buiten dat ie wel verticale strepen vertoont.
Ik denk eerder dat het aan de batterij ligt aangezien dit beveiligingscodes zijn (ergens op gelezen) en de batterij heel laag staat en ik die ook niet kan opladen omdat als ik hem er in steek om op te laden ik dan in een constante boot-loop terecht kom.
Heb al eens proberen te herstellen via i-tunes terwijl ik de lcd ervan had gemonteerd maar geen succes, dus denk dat het de batterij is en anders heb ik totaal geen idee.

Wat denken jullie waar het aan zou kunnen liggen?
Iemand wat ideeen om dit op te kunnen lossen?
Indien je nog informatie nodig hebt ivm de iphone of vragen hebt kun je ze altijd stellen.

ALVAST BEDANKT.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-17, 08:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Stap 1. is erg belangrijk:

https://support.apple.com/nl-nl/HT201444
  #3  
Oud 06-01-17, 15:15
KSEM420 KSEM420 is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 5
Unhappy

hey, stap 1 heb ik zowiezo al want heb itunes gisteren pas geinstalleerd.
Voor de rest heb ik alles gedaan wat erop staat maar niks heeft gewerkt. :/
  #4  
Oud 06-01-17, 15:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hey, dan gebruik de zoekfunctie van het forum met het zoekbegrip "itunes 4013" (of 4005). Dan kom je een aantal topics tegen. Succes gewenst.
  #5  
Oud 06-01-17, 15:52
KSEM420 KSEM420 is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 5
Standaard

Dankje, moet ook wel melden dat er geen EMI-plaatjes waren geinstalleerd dus ik weet niet of dat de probleem kan verhelpen maar heb ze teruggevonden en weer geplaatst.. zal nog een keertje probere of het werkt zo niet dan ga ik een nieuw batterij plaatsen en hopen dat het dan werkt :/
  #6  
Oud 06-01-17, 19:34
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Een goede batterij is altijd een vereiste, als dat niet goed werkt dan kan je errors en boot loops krijgen. Grote kans dat die met een nieuwe (en goede ) batterij weer normaal opstart.
  #7  
Oud 07-01-17, 02:43
KSEM420 KSEM420 is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 5
Standaard

Heb ook ergens gelezen dat het ook aan de logic board kan liggen (u2 chip) dus zal nieuwe batterij plaatsen + de board preheaten en dan zal het vast wel moeten lukken.
Maandag schrijf ik wel een update
  #8  
Oud 13-01-17, 20:33
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

strepen op het scherm duid meestal op niet goed geplaatste flatcabels connectors er vanaf de zijkant opdrukken bij montage niet midden erop drukken en altijd eerst de batterij los maken voordat je het scherm er op monteert
Reageren

Labels
boot loop, error 4005, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5C zit vast in DFU modes. Error 1. Mathaizen iPhone algemeen 2 26-06-15 17:57
iphone zit vast op itunes logo met usb kabel M3DiQx iTunes 4 01-06-11 21:29
iPhone 3GS: Iphone 3gs firmware 4.2.1. vast in verbind met iTunes scherm iphonized Unlock 5 20-01-11 19:39
Help! zit vast op 2.1 update - error 13 broodje Unlock [archief] 6 17-09-08 23:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.