//

Iphone 3gs firmware 4.2.1. vast in verbind met iTunes scherm

Iphone 3gs firmware 4.2.1. vast in verbind met iTunes scherm discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren en dames van het goede leven, In Augustus 2009 heb ik een iphone 3gs 16gb uit Hongkong meegenomen voor mijn vriendin. Deze is vervolgens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-01-11, 13:27
iphonized iphonized is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard Iphone 3gs firmware 4.2.1. vast in verbind met iTunes scherm

Heren en dames van het goede leven,

In Augustus 2009 heb ik een iphone 3gs 16gb uit Hongkong meegenomen voor mijn vriendin. Deze is vervolgens gejailbreaked en geunlocked voor gebruik met Ned. telecom providers. December 2010 is de iphone op iTunes aangesloten en hiermee is (per ongeluk) geupdate naar firmware iOS 4.2.1.

Nu komt het probleem;

De iphone staat nu op het connect to iTunes scherm en op de PC geeft iTunes het bericht: "De SIM-kaart in deze iphone wordt niet ondersteund."

Ik hoop dat iemand mij kan helpen dit probleem op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Dirk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-11, 14:55
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Zoek even op het forum er zijn heel veel topics die hier over gaan...
Het zal er waarschijnlijk op neer komen dat om te unlocken je of een unlock moet kunnen krijgen via van die unlock websites of dat je de iPad baseband zal moeten installeren met redsn0w. Lees je even goed in over e.e.a.!

Laatst gewijzigd door JornZ; 20-01-11 om 15:02.
  #3  
Oud 20-01-11, 14:57
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Voor het unlocken zul je in ieder geval ff geduld moeten hebben, gewoon in DFU mode plaatsen en jailbreaken.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #4  
Oud 20-01-11, 15:39
iphonized iphonized is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de reacties!

Ik heb na wat zoeken de oplossing idd. gevonden, veel nutteloze info maar gelukkig ook nog mensen die toegevoegde waarde kunnen leveren. Check dit filmpje even:

YouTube - How To Unlock iPhone 3Gs/3G 4.2.1/4.1 Using Ultrasn0w - Windows Version 5.14.02 & 5.15.04

In dit filmpje wordt helder stap voor stap de oplossing weergegeven, vergeet niet het bericht van de uploader goed door te lezen en het voorbereidende werk te verrichten door het desbetreffende firmware restore bestand en het programma redsnow te downloaden. Vervolgens speel je het filmpje af.

Groeten en keep up the good work everyone!
  #5  
Oud 20-01-11, 17:33
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Je bent wel op de hoogte van de risico's van de 06.15.00 baseband?
En je weet ook dat je een tethered jailbreak hebt als je een nieuwe bootrom hebt?
__________________

  #6  
Oud 20-01-11, 20:39
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ik zou het niet doen met die baseband als ik jou was, je weet niet wat je aanricht als je dit wel doet. Als je iPhone kapot is en denkt, oh gewoon ff herstellen en dan opsturen. KAN NIET WANT DEZE BASEBAND KAN JE NIET MEER TERUGZETTEN NAAR DE GEWONE (!)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad is geblokkeerd - verbind met iTunes pnijland iPad algemeen 37 23-08-18 06:20
Verbind met itunes om pushberichtgeving te gebruiken manoy iTunes 9 10-08-12 23:11
Verbind met itunes om Pushberichgeving te gebruiken francebramie Archief 2 31-07-09 20:54
Verbind met iTunes? JohnnyGui iPhone Apps 3 24-04-09 17:16
Scherm staat vast met connect itunes afbeelding Antonio Unlock [archief] 11 15-04-08 20:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:49.