Unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben er al aardig tijdje uit geweest ( van dit forum ), maar loop al mee sinds de 2G ( het echte unlocken toen nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Unlocken
Ben er al aardig tijdje uit geweest ( van dit forum ),
maar loop al mee sinds de 2G ( het echte unlocken toen nog zeg maar ) nu mijn probleem Heb aantal maanden een 4G gekocht uit Engeland, ik vermoed dat deze een unlock bevat omdat deze werd geleverd met cydia enz. Momenteel staat er op modemfirmware 01:59:00 versie 4.0.1 aardig lang niet geupdate dus nu gaat hij sinds gisteren ineens symptomen krijgen, ineens meldingen van dit item is niet geschikt voor de iphone, er kunnen geluids storringen voorkomen enz.. dus dacht hem maar eens te updaten naar de nieuwste firmware! maar hoe!? wat is tegenwoordig DE manier en/of custom firmware? want downloaden vanaf waar ik nu woon gaat langzaam ( Aruba) en heb me iphone echt nodig dus wil niet zonder zitten door verkeerde update.. alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kun je hem niet updaten, omdat je dan anders in een " verkeerde" baseband gaat zitten. Doorzoek het forum, want de vraag is al meerdere keer gesteld.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: o2 UK unlocken | arnoldg | Unlock | 3 | 25-11-11 19:32 |
iPhone 3G: 3G unlocken | schmeink | Unlock | 1 | 22-10-10 20:58 |
iPhone 3G: unlocken | KNV | Unlock | 3 | 26-08-10 17:34 |
unlocken | Dexstron | Archief | 1 | 03-11-09 14:10 |
unlocken | The King | Archief | 1 | 20-02-08 01:48 |
|
|