//

Verbind met iTunes?

Verbind met iTunes? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vreemd probleem met het downloaden van apps via mijn iphone 3g. Als ik de App Store open terwijl ik op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-04-09, 16:18
JohnnyGui JohnnyGui is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 41
Standaard Verbind met iTunes?

Hallo,

Ik heb een vreemd probleem met het downloaden van apps via mijn iphone 3g. Als ik de App Store open terwijl ik op mijn pc al in iTunes heb ingelogd, en ik zoek naar een app op m'n iphone, waarna ik iTunes op m'n pc afsluit, dan krijg ik het bericht op m'n iphone: "Kan geen gegevens ophalen, verbind met iTunes". Druk je op OK, dan kan je gewoon verder zoeken naar apps en eventueel downloaden.

Iemand hiermee bekend?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-04-09, 17:06
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Arrow

Heb er ook wel eens last van ''iTunes Store is not available'', zo iets. Maar alles werkt wel gewoon na de melding weggeklikt te hebben.

Tevens verplaatst naar Problemen met de App Store.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 24-04-09, 17:09
JohnnyGui JohnnyGui is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 41
Standaard

Jah, dat is het vreemde. Ben trouwens erachter gekomen dat het niet echt te maken heeft met het afsluiten van iTunes op je pc, gebeurt soms willekeurig. Meerdere mensen hier last van?
  #4  
Oud 24-04-09, 17:16
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

bezig met downloaden of updaten van apps op je computer? want als je dan het doet op de Iphone geeft die ook zo'n melding
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad is geblokkeerd - verbind met iTunes pnijland iPad algemeen 37 23-08-18 06:20
Verbind met itunes om pushberichtgeving te gebruiken manoy iTunes 9 10-08-12 23:11
iPhone 3GS: Iphone 3gs firmware 4.2.1. vast in verbind met iTunes scherm iphonized Unlock 5 20-01-11 20:39
Verbind met itunes = Gegevens kwijt?! Dirkeijkemans Archief 2 02-12-09 19:47
Verbind met itunes om Pushberichgeving te gebruiken francebramie Archief 2 31-07-09 20:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:53.