Verbind met iTunes? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vreemd probleem met het downloaden van apps via mijn iphone 3g. Als ik de App Store open terwijl ik op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verbind met iTunes?
Hallo,
Ik heb een vreemd probleem met het downloaden van apps via mijn iphone 3g. Als ik de App Store open terwijl ik op mijn pc al in iTunes heb ingelogd, en ik zoek naar een app op m'n iphone, waarna ik iTunes op m'n pc afsluit, dan krijg ik het bericht op m'n iphone: "Kan geen gegevens ophalen, verbind met iTunes". Druk je op OK, dan kan je gewoon verder zoeken naar apps en eventueel downloaden. Iemand hiermee bekend? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb er ook wel eens last van ''iTunes Store is not available'', zo iets. Maar alles werkt wel gewoon na de melding weggeklikt te hebben.
Tevens verplaatst naar Problemen met de App Store.
|
|||
|
|||
Jah, dat is het vreemde. Ben trouwens erachter gekomen dat het niet echt te maken heeft met het afsluiten van iTunes op je pc, gebeurt soms willekeurig. Meerdere mensen hier last van?
|
|
|||
|
|||
bezig met downloaden of updaten van apps op je computer? want als je dan het doet op de Iphone geeft die ook zo'n melding
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad is geblokkeerd - verbind met iTunes | pnijland | iPad algemeen | 37 | 23-08-18 06:20 |
Verbind met itunes om pushberichtgeving te gebruiken | manoy | iTunes | 9 | 10-08-12 23:11 |
iPhone 3GS: Iphone 3gs firmware 4.2.1. vast in verbind met iTunes scherm | iphonized | Unlock | 5 | 20-01-11 20:39 |
Verbind met itunes = Gegevens kwijt?! | Dirkeijkemans | Archief | 2 | 02-12-09 19:47 |
Verbind met itunes om Pushberichgeving te gebruiken | francebramie | Archief | 2 | 31-07-09 20:54 |
|
|